خرید کانتینر اداری

خرید کانتینر اداری یکی از انواع کانتینر هایی است که کاربردی اداری و دفتری دارد.  تصور اغلب مردم از این سازه ها ، محدود به اتاق کوچک فلزی است که کاربری محدودی دارد.

امروزه کانتینر های چند طبقه با تمامی امکانات طراحی و ساخته شده است.(کانکس)که می‌توانند  بهترین جایگزین  برای سازه های سنتی باشند

از  کانتینر های اداری، شرکت ها و نهاد های مختلف می‌توانند با هزینه بسیار کمتری اقدام به ساخت و تهیه دفتر اداری کنند و از مزایای زیادی که این سازه دارد  بهره مند شوند.  کانتینر های پیش ساخته اداری را برخی مواقع با نام کانتینر های  مدیریتی هم می شناسند.

سازه های اداری یا دفتری سازه ای پیش ساخته است که از متریال پیش ساخته‌ همچون ساندویچ پانل ها برای ساخت آن استفاده می شود  و دارای کاربری اداری و مدیریتی می باشد.

اجزای یک کانتینر اداری در کارخانه تولید و در محل مورد نظر نصب و مونتاژ می شود.  و میتوان به عنوان دفتر کار یک تیم اداری، مدیریتی و مهندسی از آن استفاده کرد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

طراحی داخلی کانتینر اداریطراحی داخلی کانتینر اداری

نقشه این سازه های پیش ساخته  با توجه به نوع کاربری و خدمات اداره آن ، متفاوت است. این کانتینر های اداری مثل  سازه های اداری سنتی دارای تمامی امکانات می باشند. متریال استفاده شده در تولید سازه امکان دارد متفاوت باشد.

به طور کلی از متریال هایی  نظیر  دیوار پوش پی وی سی، ساندویچ پانل دیواری و سقفی، سایدینگ، کامپوزیت، تخته های ترموود، ورق های گالوانیزه و اسکلت های آهنی و یا فولادی  در ساخت این سازه ها  استفاده می‌شود. (خرید کانتینر اداری)

این سازه دارای قسمت های مختلفی است که هر سازمان یا اداره ای بنا به نیاز خود و با توجه به  تعداد پرسنلی که قرار است در آن مستقر شوند صورت می‌گیرد. همچنین در طراحی و ساخت سازه  اداری باید به محل نصب سازه هم توجه کرد.

به طور کلی شما به عنوان مشتری و تیم سازنده به عنوان مجری پروژه، قبل از هر سفارش و طراحی کانکس اداری، باید جواب سوالاتی مانند سوال های زیر را بدانید این که :

 

  1. تعداد پرسنل مجموعه چند نفر خواهد بود؟
  2. آیا سازه در فضای باز یا بسته قرار خواهد گرفت؟
  3. موقعیت مکانی کانتینر کجاست؟
  4. ابعاد در نظر گرفته شده برای اجرای سازه اداری چقدر است؟
  5. چه خدماتی قرار است در آن ارائه شود؟
  6. شرایط آب و هوایی محل قرار گیری سازه چگونه است؟

با توجه به پاسخ این پرسش‌ها، تیم سازنده متوجه می شود که متریال، ابعاد، نقشه، امکانات و هزینه‌های لازم برای ساخت پروژه مورد نظر چگونه خواهد بود و انتخاب های مناسبی انجام دهد.

همان طور که از نام سازه  مشخص است از  کانتینر  اداری به عنوان یک دفتر یا ساختنمان اداری استفاده می کنند . اما سازه های ادرای دارای انواع مختلفی که هر کدام از کاربرد های مختلفی برخوردار اند.

بیشتر بخوانیم : کانکس اداری

انواع مختلف کانتینر اداریانواع مختلف کانتینر اداری

  • کانتینر اداری سالنی
  • کانتینر اداری دو، سه و چند اتاقه
  • کانتینر اداری دو یا چند طبقه
  • (خرید کانتینر اداری)

هر کدام  یک از این سازه های  اداری  کاربرد متفاوتی را به همراه دارد . انتخاب آنها به نوع خدمات ارائه شده در آنها بستگی دارد.

به عنوان مثال  کانتینر اداری سالنی یک سالن بزرگ اداری است که می توان دور تا دور آن میز های اداری و صندلی قرار داد و در گوشه ای از سازه یک آبدار خانه و سرویس بهداشتی طراحی و ساخته شده است

. این سازه ها  بیشتر برای اداراتی که مراجعه کنندگان باید به باجه های مختلفی مراجعه کنند  همچون بانک ها مناسب است. در این سازه ها  سیستم روشنایی و گرمایشی و سرمایشی مشترک است. (کانتینر فروشگاهی)

از طرف دیگر کانتینر های چند اتاقه که معمولا دارای یک سالن کوچک است که در دو طرف آن اتاق های متعدد در کنار هم قرار دارند برای اداره هایی که به اتاق های متعدد برای قسمت های مختلف نیاز دارند، مناسب است.

این سازه ها یک درب مشترک اصلی دارد که به بیرون راه دارد . در این کانتینر ها سیستم سرمایشی، گرمایشی و روشنایی به طور مجزا برای هر اتاق در نظر گرفته می‌شود. کانتینر اداری دو یا چند طبقه نیز برای استفاده به عنوان یک ساختمان اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای خرید کانتینر اداریمزایای کانتینر اداری

  1. امکان استفاده مجدد از کانتینر اداری و یا بازیافت آن،
  2. همچنین امکان فروش مجدد آن
  3. سرعت اجرای ساخت، در چند روز امکان مونتاژ آن وجود دارد.
  4. قابلیت جابجایی، امکان جدا سازی اجزای سازه و انتقال آن به مکان دیگر.
  5. کاهش هزینه های اولیه مثل عدم نیاز به پی سازی و کاهش هزینه های حمل مصالح.
  6. عدم نیاز به برخی مجوز ها مانند مجوز احداث بنا.
  7. استفاده از برخی از فضاهای مرده که امکان احداث سازه سنتی وجود ندارد.

buy Office container

Rate this post