خرید کانتینر بزرگ

خرید کانتینر بزرگ ها سازه هایی معمولا بزرگ ، مستحکم و قوی هستند. این سازه های بزرگ ، همیشه در اشکال یکسان تولید می شوند.

کار برد اصلی کانتینر ها در دپو و انبار کالا ها و همچنین جا به جایی یک جا ،آن ها مخصوصا از راه دریا می باشد . یک کاربرد دیگر آن ها ، استفاده از کانتینر به عنوان محفظه ای در پشت کامیون ها است .

کانکس و کانتینر بزرگ چه تفاوتی با یک دیگر دارند :کانکس و کانتینر چه تفاوتی با یک دیگر دارند

از بیرون که نگاه می کنیم ، کانکس و کانتینر تفاوت چندانی با هم ندارند . کانتینر ها شبیه کانکس می باشند و اغلب افرادی که نسبت به آن ها شناسایی ندارند ،این دو را با یک دیگر اشتباه می گیرند

و یا هر دو را یکی می دانند ، در حالی که تفاوت های بسیاری با یک دیگر دارند. شاید این دو سازه از یک سری قوانین یکسان پیروی کنند ، اما با یک دیگر فرق دارند و کار برد آن ها هم اندکی متفاوت از یک دیگر است .

  1. کانکس ها به این منظور تولید می شوند که بتوان از داخل آن استفاده نمود. و البته فضای داخل آن هم ، بسته به نوع کانکس انواع و کاربرد های مختلفی دارد .
  2. کانتینر ها فقط به منظور حمل و نقل و انبار کالا ها استفاده می گردند. و این کار برد اصلی آن ها می باشد و می توان گفت کار برد دیگری ندارند .(خرید کانتینر بزرگ)
  3. کانکس ها در انواع سایز ها و ابعاد مختلف ، با توجه به کارایی و کار برد آن ها همچنین سفارش مشتری ساخته خواهند شد . کانتینر ها معمولا ، در چند سایز مشخص تولید و ساخته می شوند و نیازی به سایز و اشکال مختلف آن هم نیست . برخی تولید کننده های کانتینر گاهی اوقات سایز های دیگر آن را هم تولید می کنند که البته کارایی چندانی ندارند .
  4. ساخت پوشش و بدن کانتینر ها از یک لایه یکسان پیروی می کند . مگر این که خود استفاده کننده کانتینر ،به پوشش آن بیافزاید . کانکس ها ،البته با توجه به کار بری آن ها ، از چند لایه و همچنین لایه اضاف عایق بندی شده تشکیل می شوند. این لایه بندی و عایق کاری در کانکس های مسکونی و همچنین کانکس های سیستمی نیاز به دقت بیشتری دارد .

تفاوت ظاهری کانکس و کانتینرتفاوت ظاهری کانکس و کانتینر

  1. کانکس ها با توجه به نوع خود ، از تعدادی پنجره بر خور دار هستند . که حتی یک کانکس معمولی و بدون هیچ اجزایی ، دارای حد اقل یک پنجره می باشد . کانتینر ها محل انبار کردن کالا هستند و درز ها و محل عبور و مرور هوا در آن ها بایستی به حد اقل برسد . به همین منظور دارای هیچ پنجره ای نیستند . در یک کانتینر با توجه به نوع کالای درون آن و نظر دارنده آن می توان یک هوا کش و یا پنجره بر روی بدنه ایجاد کرد .
  2. کانکس ها معمولا از نظر ظاهری ، دارای زیبایی هستند . کانکس ها با جلوه ای برازنده جهت استفاده در درون شهر و همچنین استفاده به عنوان دکه و یا خانه سیار مناسب هستند . شما می توانید با اضافه کردن طراحی های دل خواه ، ظاهر جذاب تری به کانکس تان بدهید . کانتینر ها از نظر ظاهری ، تغریبا یکسان هستند . مگر این که رنگ شان با هم تفاوت داشته باشد ، در غیر این صورت جلوه خاصی ندارند .(خرید کانتینر بزرگ)
  3. کانکس ها دارای سیم کشی برق و قابلیت نور پردازی وهستند. و همچنین ،قابلیت اجرای لوله کشی و هر آن چه به آن نیاز دارید را دارند . کانتینر ها از نور پردازی و لوله کشی مستثنی هستند. و یا در واقع نیازی به نور و یا آب در آن ها نیست.

بیشتر بخوانیم : کانکس بزرگ

کانتینر ها دارای چه ویژگی هایی هستند :

در ادامه مطالب ، به نکاتی خواهیم پرداخت که چرا کانتینر ها را قابل استفاده و دارای کارایی کرده است .

اول از همه نکته مهم این است که کانتینر ها با دارا بودن چند ویژگی در کنار هم ، گزینه مناسبی برای انبار و جا به جایی کالا شده اند .

  • استحکام بدنه و مقاومت کانتینر در شرایط مختلف .
  • ابعاد خیلی بزرگ کانتیر ها .
  • اشکال هندسی مستطیلی شکل و قابلیت مرتب گذاشتن کانتینر ها در کنار هم .
  • کانتینر ها متناسب با جایگاه قرار گیری و استفاده شان و شرایط موجود ،ساخت و جا گذاری می شوند .

انواع کانتینر های قابل تهیه جهت استفادهانواع کانتینر های قابل تهیه جهت استفاده

کانتینر ها انواع گوناگونی ندارند و جدا سازی آن ها بر اساس اندازه شان صورت میگیرد . اندازه کانتینر ها از قبل تعیین شده است و همه سازه ها بر اساس همان اندازه ها ساخته می شوند .(خرید کانتینر بزرگ)

  1. کانتینر هایی با نام ده فوت که در واقع گویای اندازه شان است .
  2. کانتینر هایی با نام بیست فوت که در واقع گویای اندازه شان است .
  3. کانتینر هایی با نام چهل فوت که در واقع گویای اندازه شان است .
  4. کانتینر هایی با نام چهل و پنج فوت که در واقع گویای اندازه شان است .
  5. (انواع کانکس)

کانتینر های چهل و پنج فوت ، بزرگ ترین سایز کانتینر را دارا هستند. و کار برد آن ها در جا به جایی کالا و بار با کشتی می باشد .

کالا ها و بار هایی که با کانتینر چهل و پنج فوت جا به جا می شوند. اغلب بار های معدنی ، چون سنگ های آهن ، آهک و … مواد این چنینی هستند .

Buy a large container

Rate this post