خرید کانتینر رستوران

این روز ها طیف زیادی  از سرآشپز ها در فکر خرید کانتینر رستوران هستند . این محصولات را می توان یک انتخاب بی رقیب و البته بسیار عالی برای کسب و کار دانست. ماهیت کلی این محصولات سبب شده است تا به خوبی از عهده وظایف خود برآیند.

از طرفی دیگر آن ها مقاومت عالی و پارتیشن بندی مناسب دارند که در نهایت باعث محبوبیت و البته افزایش کارایی آنها می شود . ما در ادامه ی این متن قصد داریم مروری بر این محصول داشته باشیم . لذا اگر شما هم در پی خرید کانتینر رستوران هستید، بهتر است ما را تا انتها همراهی کنید.

ماهیت کانتینر رستورانماهیت کانتینر رستوران

کانتینر رستوران ها به آن دسته از کانتینرهایی گفته می شود که فضا و امکانات لازم برای امر پخت و پز را دارند. در واقع این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که می توانند جایگزین یک رستوران عالی باشند. به همین جهت سیستم تهویه ، آبگرمکن ، بخش آشپزخانه، بخش سرویس دهی به مشتریان و.. را در ساختار خود دارند .

از طرفی دیگر آن ها قابلیت جابه جایی نیز دارند . این موضوع باعث شده تا خرید کانتینر رستوران، در اولویت افرادی باشد که به دنبال احداث غذاخوری در مناطق خارج از شهر هستند.

ویژگی های کانکس رستوران

کانکس رستوران های دارای ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی هستند . در واقع همان ویژگی ها سبب شده است تا برای انجام وظایف خود مناسب باشند. ما در پایین چند مورد از آن ها را ذکر کرده ایم.

پارتیشن بندی مناسبپارتیشن بندی مناسب

بخش داخلی کانتینر رستوران یکی از حیاتی ترین فاکتورهای آن می باشد . طراحان سعی کرده اند تا بخش بندی فضای داخلی را به نحوی انجام دهند که تمام نیاز های افراد را پوشش دهد.

به همین جهت در فضای داخلی این محصولات بخش پخت و پز، پذیرایی از مشتریان، آبگرمکن ، نگهداری مواد غذایی و…. دیده می شود . مجموع این موارد سبب شده است تا طیف زیادی از سرآشپزها به سمت خرید کانتینر رستوران جذب شوند .

مقاومت عالی

مقاومت دومین مولفه ای است که باعث شده تا میزان تقاضا برای خرید کانتینر رستوران افزایش یابد. در واقع این دسته از محصولات دارای اسکلتی محکم از جنس پروفیل ها آهنی هستند . بخش های کناری آن ها دارای ساندویچ پانل و یا متریال های ضخیم دیگر می باشد انواع کانکس.

از طرفی دیگر در بدنه آن ها انواع گوناگونی از درزگیرها و مصالح دیگر به کار می رود. مجموع این عوامل در کنار همدیگر باعث می شود تا ضخامت ساختاری این محصولات بیشتر شود .

قابلیت جابه جایی

قابلیت جابه جایی به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های کانتینر رستوران شناخته می شود. این ویژگی باعث شده است تا میزان خرید کانتینر رستوران رشد چشمگیری داشته باشد . چراکه این اجازه را می دهد تا در هر جایی که مایل باشیدُ رستوران خود را برپا سازید.

در واقع شما می توانید کانتینر رستوران خود را در هر فصلی از سال در نقطه ای جداگانه مستقر نمایید. بدین ترتیب می توانید به طیف بیشتری از مشتریان خدمت رسانی کنید .

ابعاد کانتینر رستورانابعاد کانتینر رستوران

ابعاد از دیگر مولفه هایی است که می تواند بر روی خرید کانتینر رستوران تاثیر گذار باشد. به طور کلی کانتینر رستوران ها جزو مدل های بزرگ کانتینر به حساب می آیند.

ابعاد این محصولات از 12 متر مربع در غذاخوری های کوچک شروع شده وتا ابعاد 100 متر هم افزایش می یابد. البته باید بدانید که ابعاد بزرگتر و کوچکتری هم از آن در بازار وجود دارد . اما آن چه مقدار نهایی را مشخص می کند، نیاز شما است.

بیشتر بخوانیم : کانکس رستوران

خرید کانتینر رستوران ارزان

بدون شک تمام متقاضیان خرید کانتینر رستوران ، تمایل دارند تا این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایند. اما این روزها یافتن محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب اندکی دشوار می باشد . گروه ویلا کانکس سعی کرده تا این مشکل را برطرف سازد . تیم ما همواره بهترین و البته مناسب ترین مدل های کانتینر رستوران را تولید می کند.

ما بهترین قیمت ها را در بین سایر تولید کننده ها عرضه می کنیم . از طرفی دیگر برای تولیدات خود هم گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می کنیم تا نسبت به کیفیت آن مطمئن باشید . چنانچه شما هم به دنبال خرید کانتینر رستوران هستید ،هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

Rate this post