خرید کانتینر معدن

خرید کانتینر معدن برای کسانی که صاحب پروژه های معدنی هستند اهمیت بالایی دارد. کانتینر های معدن با توجه به نوع کاربری دارای ویژگی های خاص خود هستند. این نوع کانتینر ها دارای انواع مختلف سبک و سنگین هستند.

از نوع سبک برای استفاده به عنوان اتاقک های نگهبانی و مسائل ساده تری استفاده می شود. اما نوع سنگین این کانتینر ها دارای استقامت و ایمنی بالایی هستند و از مصالح درجه یک تولید می شوند. کانکس برای نگه داری ابزار آلات سنگین بسیار مناسب هستند.

کانتینر های سبک دوام زیادی ندارند و برای پروژه های کوتاه مدت قابل استفاده هستند. اما ار کانتینر های سنگین برای پروژه های طولانی و بلند مدت به راحتی می توان استفاده کرد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی کانتینر معدن

مشخصات فنی کانتینر معدن

مشخصات فنی کانتینر معدن

کانتینر معدن درب هایش از جنس یو پی وی سی دو جداره و با یراق الات  خوب خارجی همراه با شیشه های 4 میلی متری رفلکس رنگی و همین طور درب های آلمینیومی استاندارد طراحی شده. ابعاد این درب ها 80*198 سانتی متر است و از پروفیل های سنگین و مقام رنگ شده طراحی شده است ک رنگ آن از نوع رنگ کوره ای است.

پنجره های این سازه هم مانند درب هایش از یو پی وی سی دو جداره است. و همینطور همراه با یراق آلات درجه یک و شیشه های به ضخامت 4 میلی متری طراحی شده است. ابعاد این پنجره ها 77*120 سانتی متر و 77*100 سانتی متری است.

و از پروفیل های سنگین مستحکم و رنگی شده رنگ کوره ای مانند است. و شیشه های 4 میلی متری رفلکس رنگی به صورت کشویی است.(خرید کانتینر معدن)

کف کانتینر های معدنی از جنس تخته ای چند لایه فشرده است که ضخامت آن 18 میلی متری است. ابعاد کفی ها 244*122 سانتی متره. این تخته ها از پروفیل کشی کف از پروفیل سنگین 40*40به فاصله های57 سانتی متری است.

دارای 80 میلی متری عایق 1 پلی استایرن اینچ پشم شیشه ای و ورقه های ضد حریق به اندازه 60 است و همان طور که میدانید کفی آن از تخته های واترپروفت یا همان ضد آب است. سیستم روشنایی و سیم کشی این سازه از ساده ترین نوع طراحی شده است. و برای بخش روییه کف هم می توان  از پی وی سی ضد آب استفاده کرد.(خرید کانتینر معدن)

بیشتر بخوانیم : کانکس معدن

سیستم روشنایی کانتینر معدن

در قسمت سیستم روشنایی با استفاده از سیم های کاملا استاندارد تمام مسی است که ضخامت آن 2.5 میلی متری است. به کار گیری سیستم ایمنی مدار قطع کن استاندارد و روشنایی مهتابی کریستالی اف پی ال  دوبل و چند شعله مناسب برای نصب لامپ کم مصرف و دارای ورودی برق سوکتی 32*3 آمپری است.

کانتینر های معدن از ورقه های شادولاین یا همان ورقه های کانتینری پوشیده شده است. که از لحاظ رنگ بندی و ضخامت در طرح های متنوعی تولید می‌شود. این سازه از نمای داخلی زیبایی برخوردار است و همین طور دارای نمای بیرونی بسیار ساده و بسیار مقاوم و مستحکم در برابر هرگونه حوادث است. این سازه از شاسی که از جنس تیر آهن عدد 18 که اکثرا برای طول های بالای 6 متر است استفاده می‌شود. اسکلت این سازه از پروفیل 40*40 و 80*40 است که از نوع صنعتی سنگین است.

پوشش بدنه این کانتینر از جنس ورقه های گالوانیزه فولادی به عدد 50 است. این ورقه ها دارای دو رنگ بندی الکترو استاتیک است. سقف این سازه هم از جنس ورقه گالوانیزه  با عدد 50 همکاری شده است. طرح سینوسی و اتصالات مقاوم از نوع پیچ self screw فولادی گالوانیزه شده است.(خرید کانتینر معدن)

عایق بندی کانتینر معدن

عایق بندی کانتینر معدن

عایق بندی کانتینر معدن

این محصول از دو لایه عایق که یک لایه اول شامل پشم شیشه یک اینچی است. و لایه دیگری استفاده از فوم پلی استایرن بالاست. بسیار پرتراکم، نسوز و دارای ضخامت 40 میلی متری است.

سازه معدنی از پوشش داخلی دیوار پوش های پی وی سی دو جداره بسیار خوب ضد رطوبت، قابلیت شستو شو هم دارد. و ضد حشره و مقاوم در برابر شعله ور شدن در طرح های ساده یا حتی طرح های مدل چوبی، لمینیت شده روکش دار در طرح ای مختلف و با ام دی اف درجه یک روشکدار طراحی شده.(خرید کانتینر معدن)

ابعاد این دیوار پوش ها 244*183 سانتی متر و برخی دیگری در ابعاد 244*122 سانتی متری است. که هم در طرح ها و رنگ بندی گوناگونی وجود دارند.

Rate this post