خرید کانتینر پلیس

در چد سال اخیر میزان خرید کانتینر پلیس توسط نیروهای نظامی رشد چشمگیری را تجربه نموده است . این موضوع را می توان به دلیل ماهیت این محصولات و البته کیفیت بی نظیر آنها دانست. در واقع این محصولات می توانند یک انتخاب بی نظیر برای نیروهای مسلح باشند .

قابلیت حمل و نقل ، مقاومت عالی ، قیمت مناسب و.. از جمله مهمترین ویژگی هایی است که در ساختار و بدنه این محصول ها دیده می شود. با وجود این فاکتور ها ، اما هنوز هم بسیاری از مردم با دیدن آن ها تعجب می کنند و با ماهیت آنها و آشنایی ندارند .

از طرفی دیگر بسیاری از خریداران هم نمی دانند که در حین خرید کانتینر پلیس به چه مواردی دقت نمایند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید چرا که بدون شک پاسخ های مناسبی برای شما خواهیم داشت .

کانتینر پلیس چیست؟

ماهیت این محصول نخستین چیزی است که باید با آن آشنا شوید. شما باید قبل از خرید کانتینر پلیس ، ابتدا ماهیت دقیق آن را درک نمایید . این موضوع به شما کمک می کند تا درک بهتری از مقاله ی پیش رو داشته باشید کانکس پلیس.

در واقع کانتینر های پلیس به جعبه های فلزی گفته می شود که برای ایجاد یک سرپناه موقت برای نیرو های امنیتی به کار می رود. این محصولات می توانند فضای مناسبی برای استراحت و یا خدمت سرباز و نیرو های انتظامی فراهم آورند.

از طرفی دیگر به کمک ساختار خاص خود، می توانند اشراف کاملی را بر نواحی اطراف ایجاد نمایند . همین مورد سبب شده است تا نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور به سمت خرید کانتینر پلیس جذب شوند.

مزیت های کانتینر پلیسمزیت های کانتینر پلیس

کانتینرهای پلیس دارای مجموعه ای از مزایا و نقاط قوت هستند . این مزیت ها باعث می شوند تا این محصولات نسبت به سایر کانتینر های متمایز باشند .

مقاومت عالی نخستین مزیتی است که در بطن آن ها دیده می شود. برای اسکلت بندی این محصول از پروفیل های آهنی بسیار مقاومی استفاده می شود . از طرفی دیگر در بدنه آنها، ورقه های ضخیمی به کار می رود. این ورقه ها می توانند  در برابر ضربات مختلف و یا زنگ زندگی مقاومت داشته باشند .

قابلیت جابجایی دومین ویژگی است که باعث می شود تا تقاضای بالایی برای خرید کانتینر پلیس ایجاد شود . در واقع می توان این کانتینر ها را متناسب با شرایط و زمان، به مکان دیگری منتقل نمود . این مورد باعث می شود تا کانتینر ها گزینه ای مناسب برای ایست های بازرسی موقت باشند .

پارتیشن بندی مناسب فاکتور دیگری است که این کانتینر ها محبوب کرده است. دراین کانتینرها تقریبا تمام بخش های مورد نیاز برای نیروهای پلیس تعبیه شده است .

بخش استراحت،  انجام امور اداری ، نگهداری از مهمات و… جزو فضا هایی است که در معماری این محصولات رعایت می شود . این فاکتور ها در کنار مزیت های دیگری همچون قیمت مناسب ، امکانات رفاهی و.. باعث شده است تا تقاضای زیادی برای خرید کانتینر پلیس ایجاد شود .

ساختار کانتینر پلیسساختار کانتینر پلیس

ساختار را می توان جزو مهم ترین و البته حیاتی ترین فاکتور ها در حین خرید کانتینر پلیس دانست .شما بایستی حتما در زمان خرید توجه ویژه ای به ساختار و بدنه کانتینر تان داشته باشید .

در حالت کلی ساختار و طراحی کانتینرهای پلیس نسبت به کانتینرهای معمولی متفاوت است . این محصول از فلز ها و ورقه های ضخیم تری ساخته می شود . به همین جهت است که وزن بیشتری دارند . مازاد بر این در بخش داخلی آن ها از مصالحی با ضخامت بالا استفاده می شود.

در بین لایه های این کانتینر ها هم از متریال های مختلف استفاده می شود . دلیل این موضوع افزایش مقاومت بدنه آن های می باشد . در واقع ممکن است این کانتینر ها آخرین سنگر نیرو های انتظامی در شرایط بحران باشد. پس باید مقاومت کافی داشته باشند .

موضوع دیگری که در ساختار این کانتینر ها دیده می شود، بخش بالای آن ها می باشد . در قسمت سقف این محصولات یک برآمدگی وجود دارد که در چهار طرف خود شیشه هایی دارد. این بخش علاوه بر نورگیری، باعث می شود تا نیرو ها اشراف کامل تری به طرفین خود داشته باشند . لذا می توان گفت که بسیار حیاتی است . بدین جهت بهتر است شما هم در حین خرید کانتینر پلیس به وجود آن دقت کافی داشته باشید .

گروه ویلا کانکس جزو با سابقه ترین گروه هایی است که تمام این نکات را در حین ساخت رعایت می کند . از طرفی ما کیفیت بالا و قیمت اندک را به مشتریان خود ارائه می کنیم . لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانتینر پلیس هستید، بهتر است هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

Rate this post