خرید کانتینر کوچک

برای استفاده از این سازه ها به عنوان کیوسک های نگهبانی و یا فعالیت هایی که نیاز به محل کمی دارند، خرید کانتینر کوچک را توصیه می کنیم. با استفاده از این کانتنیر های کوچک به راحتی می تواند در سریع ترین زمان آن را در مرحله اجرا تحویل بگیرید. جا به جایی این نوع سازه ها به دلیل کوچک بودن بسیار ساده است.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی و کاربرد کانتینر کوچک

ویژگی و کاربرد کانتینر کوچک

ویژگی و کاربرد کانتینر کوچک

  1. ناهموار و بادوام: مواد تمام استیل، ساختار کاملا جوش داده شده، ضد ضربه، ضد آب، ضد باد، نسوز و ضد زنگ.
  2. حفاظت از محیط زیست و صرفه ­جویی در مصرف انرژی: آن را خارج کرده و بدون هیچ­گونه زباله عملیاتی استفاده کنید. تا ده سال قابل بازیافت است و سازگار با محیط زیست و صرفه­جویی در انرژی است.
  3. ترکیب انعطاف­پذیر: از چندین کانتینر منزل می­توان به دلخواه اشکال و اندازه­های مختلف خوابگاه­های کارکنان، دفاتر مدیریت، اتاق­های جلسات موقت، خوابگاه­ها، آشپزخانه­ها، حمام­ها و غیره را ترکیب کرد و بسیار سریع است.
  4. جداسازی و مونتاژ مناسب: کانتینر خانه یک ساختار یکپارچه است، که میتواند به سرعت توسط جرثقیل به مقصد منتقل شود. در سایت مرتفع شده و در همان روز به آنجا منتقل میشود. کانکس جداسازی قطعات ساده­تر است. می­توان آن را مستقیماً از بین برد. همه وسایل زندگی را می­توان با هم جمع کرد.(خرید کانتینر کوچک)
  5. جابجایی آسان: کل کانتینر خانه را می توانید در هر زمان با کامیون بالابر به هر موقعیتی که می­خواهید منتقل کنید..

فرایند ساخت کانتینر

در فرایند ساخت کانتینر به طور معمول از ورقه های فولادی استفاده می­شود. هر کدام از ورق­ها پس از برش، فرم دهی و در نهایت طبق نقشه به یکدیگر جوش داده می­شوند. کف کانتینرها نیز از جنس ورق فولادی ساخته می­شود اما یک کفی چوبی بر روی آن قرار می­گیرد تا فرایند جابجایی کالا ساده شود. همچنین کف کانتینرها طوری ساخته می­شود تا به نوعی ضد آب باشد.

کانتینر کوچک

اتاقک­های کوچکی که به صورت پیش ساخته مورد استفاده قرار می­گیرند. این کانتینرهای کوچک موارد استفاده زیادی دارند. این سازه ها در دو مدل مختلف ثابت و متحرک ساخته می شوند. این نوع سازه ها به دلیل سبکی و قابلیت جا بجایی مورد توجه انواع فعالیت­ها قرار میگیرند. این سازه­ها به صورت پیش ساخته تولید می­شوند. اجرای این سازه­ها در محل اتفاق میفتد. می­توانید با توجه به کاربری مورد نیاز خود ابعاد و طراحی مورد نیاز خود را تعیین کنید.(خرید کانتینر کوچک)

کاربرد کانکس کوچک

کاربرد کانکس کوچک

کاربرد کانکس کوچک

این نوع سازه ها در ابعاد کوچک برای کاربرد هایی ساخته می شود که نیاز به اتاق های زیادی داشته باشد. اما نکته ای وجود دارد که بسیار قابل توجه است، برای حمل و نقل کانکس ها در ابعاد کوچک مشکلاتی وجود دارد. با توجه به این موضوع این نوع سازه ها در محل اجرا می شود. اتصال آن ها در محل انجام می شود.

ساختن این نوع سازه ها می تواند با مصالح و مواد اولیه مختلف انجام می شود. کانکس کوچک به عنوان مثال این نوع سازه ها را می توان با ساندویچ پانل ساخت و حتی می توان کف این سازه ها سرامیک کار کرد.

حتی می توان با ورق های گالوانیزه و کف تخته ای نیز این نوع سازه ها را اجرا کرد. حتی می توان به عنوان کاربری های غذایی و دارویی از آن ها استفاده کرد.

حتی می توان کف و دیواره ها را با ورق های استیل پوشاند. استفاده کردن از درب و پنجره ها ضد گرد و غبار بسیار موثر است در این نوع سازه ها.(خرید کانتینر کوچک)

البته از این نوع سازه ها به عنوان رستوران های بین راهی و توقف گاهی برای مسافران است. ویلاهای پیش ساخته کوچک و دفاتر اداری برای سازمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع سازه ها دارای مقاومت های بسیاری هستند. امنیت این نوع سازه ها در برابر زلزله بسیار تضمین شده است.

Rate this post