کانتینر در اردبیل

همانطور که می­دانید کانتینر در اردبیل یکی از مهم­ترین و اساسی­ترین ابزار برای منتقل کردن اجناس یا کالاها برای شهر یا مکان های دیگر می­باشد که از جنس فلز سخت ساخته شده که در برابر آسیب هایی از جمله ورود آب جلوگیری کرده و در برابر شرایط بد آب و هوایی از خود مقاومت نشان می­دهد. لازم به ذکر است که بدانید اسم دیگر کانتینر، بار گنج بوده که از ابعاد و شکل و رنگ های متنوعی در سراسر فروشگاه یا سایت های معتبر به فروش می­رسد.

ما در این مقاله قصد داریم به کسانی که می­خواهند یک کانتینر با کیفیت بالا و محکمی را خریداری کنند یک شهر بسیار کارآمد و قابلیت  تولید و طراحی کانتینرهای بادوام بیش­تر و استحکام زیاد را معرفی کنیم. کانکس کانتینر در اردبیل یکی از بهترین و عالی­ترین گزینه برای خرید و فروش این محصول می­باشد زیرا با ساختن کانتینرهایی با مواد اولیه­ی کاملا استاندارد و بدون هیچ ترکیب اسانس مصنوعی رتبه­ی اول را در بین شهرای دیگر را کسب کرده است.

کانتینر در اردبیل با پیشرفت  و نوآوری در خصوص ساخت کانتینر رضایت خیلی از کاربر و خریداران را کسب کرده است که این عامل باعث جلب اعتماد خریدار از شهر و استان های مختلف ایران گردیده است. در ادامه­ی این مقاله به چند ویژگی­های مهم و مزایا و معایب کانتینراردبیل خواهیم پرداخت.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی­ها و مزایاهای مهم کانتینر در اردبیلویژگی ها و مزایاهای مهم کانتینر در اردبیل

  • دارای مقاومت بالا و بسیار بادوام در طول کار
  • دارای تجهیزات حمل عالی در حین کار
  • قابلیت ارسال پیشرفته و کاملا استاندارد با رعایت اصول قوانین درست
  • داشتن سرعت عمل بالا در تخلیه و حمل بار و کالای موردنظر
  • مقاومت بالا در برابر سرقت و زنگ­زدگی و حتی آسیب بدنی در حین جابه­جا و حمل بار
  • داشتن هزینه­های مقرون به صرفه نسبت به شهر و استان­های دیگر

بیشتر بخوانیم : کانکس پیش ساخته

انواع کانتینر در اردبیل

کانتینر در اردبیل از انواع  و مدل­های گوناگونی به فروش می­رسند که در ادامه به چند نوع از آن می­پردازیم:

  • کانتینر 20 فوت

یکی از مهم­ترین و عادی­ترین کانتینر محسوب می­شود که در شغل­های دریایی یا زمینی بسیار کارایی دارد. لازم به ذکر است که این کانتینر با داشتن ابعاد و شکل­های گوناگون در فروشگاه­های زنجیره­ایی، ساخت و ساز برج و… بسیار مناسب  و کارآمد می­باشد.

  • کانتینر40 فوت با ابعاد استاندارد

این نوع کانتینراز کانتینر در اردبیل از پرطرفدا­رترین کانتینرها می­باشد که در صنعت بسیار کاربرد دارد. این نوع محصول زمان انتقال بار و حمل آن سریع بوده و قابلیت گذاشتن آن روی جرثقیل را دارد. که این ویژگی باعث ایجاد جلب رضایت خیلی از خریداران گردیده است.

  • کانتینر سر بازکانتینر سر باز

سر باز یا رو باز همان کانتینری که بدون سقف باشد را شامل می­شود. کانتینر دوبلکس که توسط یک پارچه­ی مقاوم روی بار و کالای موردنظر را پوشانده و به محل موردنظر منتقل می­کند.

  • کانتینر تانکری

این نوع کانتینر تانکری در اردبیل برای حمل و نقل مایعات به شهر و مکان های گوناگون مناسب می­باشد.

  • کانتینر یخچالی

این کانتینرها از یخچال­هایی بادوام و کاملا استاندارد تشکیل یافته شده است. که برای بار و کالاهایی که تاریخ انقضا یا مواد فاسد شدنی هستند بسیار کاربرد دارد. این کانتینر دارای مخزن خنک کننده­ی قوی با درجه حرارت مناسب  طراحی و ساخته شده است.

  • کانتینر تهویه دار

برای حمل و نقل موادغذایی از جمله سبزیجات تازه و میوه­های یخ زده بسیار کاربرد دارد. که با داشتن محیط خنک و کاملا استاندارد طرفدار زیادی به خود جلب کرده است.

خرید کانتینر دست دوم در اردبیلخرید کانتینر دست دوم در اردبیل

همانطور که می­دانید هر محصول را با هر نوع و رنگی می­توان دست دوم آن را از شهر زیبای اردبیل نیز خریداری کرد. خرید کانتینر دست دوم از اردبیل مانند کانتینر نو و تازه باید از شکستگی و زنگ ­زدگی و جنس بد و مصنوعی آن به دور بوده و عاری از آسیب دیدگی جزئی باشد. تا بعدها در حین کار و انتقال بار توسط این محصول، صاحب کار یا سر کارگر با مشکل مواجه نشود. در آخر اینکه کانیتنر­های دست دوم نیز از انواع و مدل­های متنوعی برخوردار می­باشد.

خرید کانتینر در اردبیل

ما در این مقاله از تمام ویژگی­های اساسی و اصولی، مزایای مهم و خرید دست دوم کانیتنر برایتان بازگو کردیم. حال برای خرید یک کانتینر با کیفیت بالا و کاملا استاندارد با رعایت قوانین لازم، به شما توصیه می­کنیم. شهر زیبای اردبیل را برای خرید خود انتخاب کنید زیرا کانتینرهای اردبیل از بهترین مواد اولیه استفاده می­کنند.

Rate this post