کانتینر در ارومیه

کانتینر در ارومیه ، به جعبه‌های بزرگی که  از جنس فلز هستند و برای حمل و نقل کالا در واردات و صادرات از آن‌ها استفاده می‌شود کانتینر می‌گویند. کانتینر ها دارای ابعاد و ویژگی‌های مختلفی هستند که براساس نوع استفاده‌ای که از آن‌ها می‌شود. با ویژگی‌های خاصی طراحی و ساخته می‌شوند.

هرکسی هنگام خرید کالای مورد نظر خود به دنبال بهترین کالا از نظر جنس و قیمت است. لذا پس از مقداری جستجو انتخاب می‌کند از چه شرکت و برندی کالای خود را خریداری کند. خرید و تهیه کانتینر نیز از این موضوع مستثنی نیست، پس باید با در نظر گرفتن معیارهایی از قبیل: خصوصیات فیزیکی و جنس متریال، حداکثر وزن بارگیری شدن توسط کانتینر، تعداد درب ورودی و خروجی، اندازه ی آن و … به انتخابی مطمئن برسیم.

یکی از بهترین سازندگان کانکس و کانتینر ایران که تمام استانداردهای لازم را رعایت می‌کند. و کانتینرهایی با کیفیت عالی تولید می‌کند کانتینر در ارومیه است. کانتینر در ارومیه جز بهترین و استانداردترین کانتینرهای حال حاضر در کشور است که در ساخت محصولات خود از بهترین مواد و استانداردهای جهانی در طراحی و ساخت کانتینر بهره می‌گیرد.

کانتینر در ارومیه انواع و موارد بسیاری از کانتینرهای متناسب با شرایط بکارگیری هرکدام در صنعت حمل ونقل( زمینی، هوایی، دریایی) را تولید و روانه بازار می‌کند.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانتینر در ارومیه

  • کانتینر 20 فوت :کانتینر 20 فوت

یکی از معمول‌ترین انواع کانتینرهای مناسب برای انبار کالا و اجناس  در صنعت حمل و نقل می باشد. کانتینر در ارومیه این نوع کانتینر را با ابعاد مناسب، امکانات ضد سرقت و قابلیت محافظت بالا از محتویات داخلی سازه تولید می‌کند. از این نوع کانتینر در اکثر مواقع به عنوان فروشگاه، کیوسک‌ خدماتی و یا حتی سازه‌های مسکونی استفاده می‌شود.

  • کانتینر 40 فوت :

نوع دیگری از کانتینرهای ارومیه است. که بخاطر ابعاد استاندارد و فضای خوبی که برای بارگیری بهینه محصولات در صنعت حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی در اختیار مشتریان می‌گذارد بسیار پرطرفدار و پرفروش است.

  • کانتینر سر باز :

یا روباز فاقد سقف است، این نوع از کانتینر در ارومیه با استفاده از نوعی پارچه برزنتی مرغوب ساخته می‌شود. کانتینر اداری تا محتویات بارگیری شده را به بهترین نحوه ممکن بپوشاند. این کانتینر را بیشتر برای کالاهایی با ارتفاع زیاد و بلند استفاده می‌کنند.

  • کانتینر تانکری :

نوع دیگری از پرکاربردترین کانتینرهاست که دارای فضای مناسب برای حمل و انتقال مایعات می‌باشد و کانتینر در ارومیه یکی از بهترین انواع این کانتینرها را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

  • کانتینر یخچالی:

همان‌طور که از نامش پیداست برای بارگیری مواد فاسد شدنی به کار گرفته می‌شود. کانتینرهای یخچالی ارومیه مجهز به سیستم خنک کننده قوی و متناسب با کالای بارگیری شده می‌باشند که با طراحی فوق‌العاده و متریال باکیفیت یکی از بهترین‌ها در نوع خود است.

انواع دیگر کانتینرها از جمله: کانتینر عایق دار، کانتینر حمل گاز، کانتینر تهویه دار و … را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت تولید می‌کند.

در این مقاله به برخی ویژگی‌های کانتینر در ارومیه می‌پرداریم که عبارت اند از‌: استحکام زیاد و امنیت فوق العاده بالا، امکان بارگیری و تخلیه مناسب و سریع، هماهنگی قابل قبول بین گنجایش کانتینر و کالاهایی که در آن حمل می‌شوند، کانتینر آماده دارای سایز مناسب کانتینر برای هر موقعیت و کالا و … .

فواید استفاده از کانتینر در ارومیهفواید استفاده از کانتینر در ارومیه

  • خرید کانتینر باکیفیت‌تر با صرف هزینه کمتر
  • صرفه جویی در زمان به هنگام بارگیری کالا
  • امکان یکپارچه سازی کالاها در یک کانتینر ۴۰ فوتی
  • امنیت بالای کالاها و در نتیجه کاهش خسارات
  • کاهش ضریب سرقت کالاها
  • عدم نیاز به بسته بندی برخی کالاها و در نهایت کاهش هزینه‌های مربوط به بسته‌بندی کالا
  • چیدمان آسان‌تر کالاها و نظم بیشتر
  • قابلیت جا به جایی آن‌ها با استفاده از تأسیسات موجود در بنادر
  • کاهش بارگیری‌های اضافی در وسیله‌ی حامل کانتینر
  • صرفه جویی در وقت به واسطه نظم کاری و کاهش مبادلات اسنادی
  • دارای ضمانت نامه معتبر
  • امکان ایجاد عایق کاری کانتینرها جهت جلوگیری از ورود آب

با وجود تمام مزایایی که کانتینرها دارند اما ممکن است معایبی نیز داشته باشند که این معایب مربوط به نحوه تخلیه بار(نیاز به تجهیزات ویژه برای تخلیه ی بار و بارگیری)، هزینه‌های مربوط به بارگیری یک طرفه(تخلیه و برگشت کانتینر بدون بارگیری مجدد به سمت مبدأ هزینه‌ی اضافی در بردارد.) و … است.

با توجه به تمام موارد گفته شده در این مقاله این نتیجه حاصل می‌شود که خرید کانتینر در ارومیه گزینه مناسبی برای کسانی است که در خرید کالا بسیار دقیق و حساس هستند.

زیرا کانتینر در ارومیه با رعایت تمام استاندارهای جهانی در ساخت انواع کانتینرها یکی از بهترین‌ها برای خریدی مطمئن است. همچنین امکان خرید آنلاین و تلفنی را برای رفاه مشتریان خود در نظر گرفته است و می‌توانید خیلی سریع و مطمئن کانتینر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

Rate this post