کانتینر در اهواز

در این مقاله می خواهیم تا مجموعه ویلا کانکس را به شما معرفی کنیم. این مجموعه یکی از صنایع بزرگ کانتینر در اهواز ایران است که بیش از 300 پروژه موفقیت آمیز داشته است. این نکته را در نظر داشته باشید که نمایندگی های این شرکت در جنوب کشور به طور مستمر فعالیت دارند. یکی از آن ها کانتینر در اهواز است که به ساکنان این ناحیه خدمت رسانی می کند. علاقه مندان به کانتینر می توانند به کانتینر در اهواز مراجعه و سازه مد نظر خود را خریداری کنند. لازم به ذکر است که مجموعه ویلا کانکس دز مرکزیت استان خوستان، نمایندگی هایی را تاسیس کرده است و در تلاس است تا تعداد این نمایندگی ها را در شهرستان های اطراف اهواز مثل درفول و اندیمشک و… افزایش دهد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

مزایای کانتینر در اهوازمزایای کانتینر اهواز

این کانتینر ها مزایای بسیار زیادی دارند. ما در این مطلب قصد داریم به مزایایی اشاره کنیم که کانتینر را از سایر سازه ها متمایز می کند. در حقیقت مزایایی هستند که  باعث می شوند تا افراد به جای سازه های سنتی به استفاده از انواع کانتینر تمایل نشان دهند. کانتینر در اهواز همانند سایر نمایندگی های مجموعه ویلاکانکس در جنوب کشور، این مزایا را دارا می باشد. کانکس در جدول زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم و هر کدام را توضیح می دهیم.

 

 

قابلیت جا به جایی سرعت ساخت بالا
قابلیت فروش حمل و نقل ساده
  • قابلیت جا به جایی

یکی از مزایای کانتینر در اهواز، قابلیت جا به جایی کانتینر ها می باشد. این کانتینر ها انواع مختلفی دارند که هر کدام به منظور دسترسی به اهداف متفاوتی طراحی و ساخته می شوند. شما می توانید بنا به دلایلی که مدنظر دارید، موقعیت کانتینر خود را به طور کامل تغییر دهید. کانتینر ویلایی مثلا می توانید به جای خریداری یک سازه در مکان جدید، آن را از موقعیت فعلی به موقعیت جدید منتقل کنید. انجام این کار سبب می شود تا زمان ساخت و ساز به شدت کاهش پیدا کند. همچنین باعث می شود از صرف هزینه مجدد جلوگیری شود. به این نکته توجه داشته باشید که اگر قرار بود که به جای سازه های پیش ساخته، از سازه های سنتی استفاده کنید، ممکن بود که اقدام به خرید یک سازه در محیط جدید کنید.

حالا این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت مصالح سازه های سنتی روز به روز تغییر می کند. این نکته را هم اضافه کنیم که قیمت سازه های سنتی در تمام مناطق یکسان نیست و تفاوت های زیادی دارد اما قیمت مصالح ساز های پیش ساخته دچار نوسان قابل توجهی نمی شود و معمولا قیمت مصالح یکسان است. شما می توانید این سازه را در هر نقطه ای که می خواهید نصب کنید. کانتینر در اهواز این شرایط را برای شما فراهم کرده است تا راحت تر موقعیت جغرافیایی خود را تغییر دهید.

  • سرعت ساخت بالاسرعت ساخت بالا

یکی دیگر از مزایای کنتینر اهواز، سرعت بالای ساخت کانتینر است.  در این مجموعه، کانتینرها با ترفند های مخصوص و متد های روز دنیا در مدت زمان کوتاه ساخته می شوند. زمان ساخت این کانتینر ها بسیار بالا است. به طوری که شما می توانید تنها با صرف مدت زمان یک ماه تا 45 روز این سازه را تحویل بگیرید. در صورتی  ساخت سازه های دیگر مدت زمان بیشتری را نیاز دارد. به این نکته توجه کنید که در کانتینر در اهواز، ساخت کانتینر در هر زمان و مکانی امکان پذیر است . این در شرایطی است که ساخت سازه های سنتی به زمان بیشتری نیاز دارد. ضمن این که این سازه هایی که از سیمان ساخته می شوند، در فصول سرد سال مجوز فعالیت ندارند. در حالی که ساخت کانتینر در هر فصلی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانیم : کانکس ویلایی

  • قابلیت فروش

یکی دیگر از مزایای کانتینر در اهواز، قابلیت فروش سازه ها است. این سازه ها به گونه ای ساخته می شوند که مدت ها پس از استفاده، کاملا سالم و بدون آسیب دیدگی باقی می ماند. این فاکتور شرایطی را برای استفاده کننده فراهم می کند تا کانتینر خود را راحت تر به فروش برساند. ضمن این که امکان بازسازی و اعمال تغییرات در کانتینر کاملا مهیا است. کانتینر دوبلکس در صورتی که بقیه سازه ها این امکان را ندارند و ممکن است که از ارزش آن ها کم شود یا دچار تغییرات ناگهیانی شوند.

  • حمل و نقل سادهحمل و نقل ساده

یکی دیکر از ویژگی های مجموعه ویلاکانکس و کانتینر در اهواز، حمل و نقل ساده کانتینر است. حمل و نقل کانتینر بسیار ساده و اصولی صورت می گیرد تا آسیبی به کانتینر وارد نشود. معمولا کانتینر به صورت منسجم به محل منتقل می شود. اگر ابعاد کانتینر بزرگ باشد، قطعات آن به محل مورد نظر منتقل و سپس نصب خواهند شد.

Rate this post