کانتینر در بوشهر

کانتینر در بوشهر ،سازه های مکعب مستطیل مانندی هستند که در ساز های خیلی بزرگ ، در اندازه های : 10 فوت ، 20 فوت ، 40 فوت و بزرگ ترین سایز که 45 فوت می باشد ، تولید می شوند .

کانتینر ها سازه هایی تغریبا شبیه به کانکس اما در حقیقت متفاوت با آن هستند . یک کانتینر کار برد اصلیی که دارد ، جا دادن بار و کالا در خود و انبار کردن آن ها و جا به جایی و انتقال همان کالا و بار می باشد .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

تولید کنندگان کانتینر های بزرگتولید کنندگان کانتینر های بزرگ

بالا تر به این موضوع اشاره کردیم که کانکس و کانتینر گر چه شبیه به یک دیگر هستند ، اما در حقیقت با یک دیگر تفاوت دارند . تفاوت کانکس و کانتینر در برخی مسائل به طور اساسی خود را نشان می دهد و می توانید متوجه آن بشوید . شما می توانید در سر تا سر ایران در هر ناحیه ای که هستید به نزدیک ترین ،تولید کننده کانکس مراجعه کرده. و هر آن چه دل خواه تان می باشد را با توجه به نیاز تان تهیه فرمایید .

کانتینر ها سازه های بسیار بزرگ تری هستند و از لحاظ ساخت و ساز و مواد تولید کننده و کارایی پس از فروش هم دارای تفاوت هستند . کانتینر بزرگ شما نمی توانید در هر نقطه ایران و در هر شهری که هستید ، به راحتی کانتینر تهیه کنید . تولید کننده کانتینر در ایران ، نسبت به تولید کننده کانکس ، کم تر یافت می شود .

تبدیل کانتینر های قدیمی ،به یک کانتینر نو و زیبا

حتما تا کنون چشم تان به کانتینر های قدیمی و رنگ و رو رفته که در گوشه کناری رها شده اند خورده است، و یا حتی شاید خود تان صاحب چنین کانتینری باشید.(کانتینر در بوشهر)

کانتینر های این چنینی و قدیمی اگر دچار پوسیدگی و خرابی های غیر قابل جبران نباشند . می توان آن را تبدیل به یک کانتینر ،زیبا و فوق العاده کرد . در ادامه این مقاله می خواهیم به شما بیاموزیم که چگونه خلاقیت خود را به کار بگیرید ، تا با ایده های جذاب یک کانتینر متفاوت و زیبا داشته باشید .

مرحله اول برای داشتن چنین کانتینر دل نشینی ، تهیه کانتینر می باشد . شما می توانید کانتینر های قدیمی و رنگ و رو رفته و رها شده را ، به کمترین قیمت ممکن تهیه فرمایید .

خرید کانتینر دست دوم و تبدیل آنخرید کانتینر دست دوم و تبدیل آن

  1. در ابتدای کار کانتینر مورد نظر را کاملا تمیز کنید. و آن را آری از هر گونه گرد و غبار و تار های عنکبوت و کثیفی بکنید .
  2. پس از تمیز کردن کانتینر ، درز های آن را بگیرید و اگر دچار نقصی است آن را بر طرف نمایید . در این مرحله ممکن است کانتینر تان نیاز به تعمیر ، جوش کاری و سیم کشی و یا … داشته باشد .
  3. مراحل عایق بندی کانتینر خود را از نظر نفوذ سرما ،گرما ، رطوبت ، باد و صدا انجام دهید .(کانتینر در بوشهر)
  4. سعی کنید داخل و بیرون کانتینر خود را ضد زنگ بزنید .تا دچار زنگ زدگی نشود و به مرور بدنه کانتینر تان پوسیده نشده و از بین نرود .
  5. پس از پوشاندن بدنه کانتینر با ضد زنگ ، اکنون وقت رنگ آمیزی می باشد . شما می توانید با رنگ دل خواه پس زمینه طراحی تان را انجام داده و کاملا رنگ نمایید . رنگ آمیزی کانتینر را با رنگی انجام دهید که مناسب بدنه کانتینر باشد و پوسته ، پوسته نشود و در طی مدت طولانی ، دوام بیاورد .
  6. پس از رنگ آمیزی کلی کانتیر تان ، می توانید یک طرح زیبا با سلیقه خود تان انتخاب نموده و کانتینر تان را مزین به آن طرح نمایید . برای انجام طراحی می توانید از یک نقاش برای هر چه زیبا تر شدن طرح کمک بخواهید .
  7. پس از پایان یافتن این مراحل شما می توانید پنجره ،و یا قسمت های باز کانتینر و همچنین لوازمی را به آن اضافه نمایید . تا مناسب کاربرد جدید و محل کار تان گردد . کانتینر شما می تواند دارای چند چرخ باشد تا امکان جا به جایی هم داشته باشید .(کانتینر در بوشهر)

اکنون شما یک کانتینر فوق العاده زیبا و نو شده دارید. که می توانید از ظاهر بیرونی و داخل آن لذت ببرید .

بیشتر بخوانیم : کانتینر اداری

راه حل های دیگری که برای نو سازی کانتینر می توانید از آن بهره ببرید :

غیر از انجام تغییراتی که ذکر شدند و می توانید با آن کانتینر نو و زیبایی داشته باشید . راه حل های دیگری هم برای نو سازی کانتینر وجود دارد .(کانتینر در بوشهر)

راه حل هایی که برای نو سازی کانتینر می توانید از آن بهره ببرید ، عبارت اند از :

  • استفاده از رو کش ورقه های کرکره های برقی . کرکره های برقی علاوه بر ظاهر زیبا و شیکی که دارند ،می توانید آن ها را در رنگ دل خواه سفارش دهید ، این گونه نیازی به رنگ آمیزی هم نیست . ورقه های کرکره برقی قابلیت تا شونده دارند و برای باز و بسته کردن ، کار شما را آسان می کنند .
  • استفاده از طراحی های چوبی و ام دی اف و انواع چوب های دیگر در نمای کانتیتر ،مناسب است . این کار معایبی هم دارد ، از جمله ،خورده شدن چوب توسط جانداران و همچنین جذب و دریافت رطوبت و پوسیده شدن .
  • استفاده از ورق های کامپوزیتی از جنس آلومینیوم و یا چودن و یا … . ورق های کامپوزیتی کانتینر شما را از هر نظر تضمین می کند و ظاهری مناسب هم به آن خواهد داد . اما این امر نیاز به صرف هزینه بالایی دارد .
Rate this post