کانکس در اردبیل

کانکس در اردبیل به صورت کلی به این شکل تعریف می شود که از یک سازه ی از پیش ساخته شده تشکیل شده است. و در زبان های دیگر به آن شلتر و همچنین کانکس هم می گویند.این سازه ها در اصل کاربردهای بسیاری دارند اما ایده ی اولیه آن ها به عنوان یک مکان برای سکونت بوده است.این سکونت گاه ها به صورت از پیش ساخته می باشند و برخی اوقات سریعاَ در محل مستقر می شوند.با گذشت زمان اما خدمات کاربری هم به آن ها اضافه شده است.(کانکس در اردبیل)

این سازه ها اما کاربردهای بسیاری هم دارند.از جمله مهم ترین ویژگی های آن می توان به اسکان موقت اشاره کرد،اما کاربردهای دیگری هم دارد که بعدها به آن اضافه کردند و در نهایت سبب رشد این صنعت شد.امروزه تعامل گران بسیار زیادی را می توانید ببینید که از کانکس استفاده های متفاوتی می نمایند.

کانکس مسکونی،کانکس برای خدمات شهری،دکه های روزنامه فروشی و.. . کانتینر از جمله مهم ترین کاربردهای این بخش ها می باشند.مدتی بعد هم کاربردهای دائمی تری برای آن ها افزوده شد که از جمله آن ها به اسکان دائم خانوارها می توان اشاره نمود.گسترش فرهنگ استفاده از این بخش ها سبب شده است که امروزه در کشورهای زیادی از جمله ایران از آن ها استفاده شود.به طور مثال می توانیم به تلفن عمومی اشاره کنیم و همچنین کیوسک های نگهبانی که همه و همه با این بخش ها قابل انجام هستند.(کانکس در اردبیل)

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای کانکس

  • کانکس نگهبانیکانکس نگهبانی

شاید بتوان گفت که اولین و پرکاربرد ترین استفاده از این کیوسک ها مربوط به نگهبانی می باشد.معمولا به دلیل اینکه این کیوسک ها دارای اندازه های کوچکی هستند.می توان توسط آن ها مکانی برای استقرار نگهبانان یا پرسنل ساخت که در مجموعه های گوناگون هم این استفاده از همه بیشتر است.در نهایت هم شرایط به شکلی ایجاد خواهد شد که این فرد بتواند از داخل این کیوسک،دید کافی و لازم را به تمامی جهات داشته باشد. و به همین دلیل است که تمام محدوده تحت کنترل خواهد بود.

بیشتر بخوانیم : کانکس دوبلکس

  • کانکس کارگاهی

دومین استفاده مفید از این کیوسک ها به عنوان کارگاه های ساختمانی می باشد.گاهی دیده می شود که از آن ها به عنوان دفاتر اداری هم استفاده می کنند.چرا که امروزه اجاره مکانی که بتوان در آن با هزینه کم و سرعت زیاد کار کرد احتمالا دشوار است.از این جهت،کانکس های کارگاهی یکی از بهترین انتخاب های شما برای رفع این نیاز به حساب می آیند. و معمولا در ابعاد و با اندازه های گوناگونی نیز می توان آن ها را خریداری نمود.(کانکس در اردبیل)

  • کانکس ویلاییکانکس ویلایی

این مدل سازه های از پیش ساخته شده در انواع ویلایی هم مورد استفاده قرار میگیرند.این سازه مانند یک خانه،مجهز به تعدادی اتاق و سرویس بهداشتی می باشد.با توجه به امکاناتی که درون آن وجود دارد،شما می توانید هر آنچه که می خواهید را نیز به آن ها اضافه نمایید.البته از این سازه ها بیشتر در مناطق خوش آب و هوا به عنوان یک خانه سیار استفاده می کنند.

  • کانکس سرایداری

استفاده دیگر از این کیوسک ها در مجتمع های آپارتمانی و گاهی مسکونی و اداری می باشد. که با تعداد زیادی واحد،نیازمند نگهبان یا سرایدار هستند.در این بخش،نگهبان یا سرایدار باید به صورت منظم در خانه حضور داشته باشد و به همین دلیل نیازهست تا یک محل سکونت برای این افراد محیا نمایند.

  • کانکس فروشگاهی و خدمات شهری

مدل دیگری از این کیوسک ها می باشند که در تقاطع های پر رفت و آمد از آن ها استفاده می شود.معمولا بیشتر استفاده از آن ها برای فروش محصولات فرهنگی و روزنامه های مطبوعاتی هست. که از جمله مهم ترین کاربردهای کانکس فروشگاهی به حساب می آید.این سازه ها اندازه کوچکی هم دارند که دارای کرکره های برقی هستند و نورپردازی کافی برای شب را فراهم خواهند کرد.کیوسک خدمات شهری هم از جمله این سازه ها می باشد که در آن ها افرادی حضور دارند. که خدمات مختلف شهروندی را به افراد ارائه می نمایند.(کانکس در اردبیل)

از جمله مهم ترین آن ها می توان به ایستگاه های دوچرخه،کیوسک های مربوط به خودپردازهای بانکی و همچنین اهدای خون اشاره نمود.مدل چرخدار این کیوسک ها معمولا برای کسانی که نیازمند جا به جایی هستند مناسب می باشد.این انواع معمولا برای کاروان های سیار و یا مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرند.می توان از جمله این موارد به ایستگاه های سیار پلیس راه و همچنین کاروان های مختلف توریستی اشاره نمود.

خرید کانکس در اردبیلخرید کانکس در اردبیل

از جمله شرکت های با تجربه و فعال در زمینه تولید کانکس در استان اردبیل می توان به شرکت های کانکس آرتا سبلان،ایران کانتین و کانکس اسکابن اشاره کرد. که می توانید با مراجعه یا تماس با آن ها از محصولات و خدمات آن ها بهره مند شوید.

Rate this post