کانکس در اصفهان

کانکس در اصفهان ، به یک بنای قابل حمل،کانکس گفته می گویند. و در اصل وجه تمایز یک بنای سنتی و کانکس،قابلیت حمل کانکس می باشد. که معمولا در مکان های با عدم قابلیت ساخت و ساز استفاده می شود.کانکس ها به دو دسته چرخ دار و ثابت تقسیم بندی می شوند.مدل چرخ دار آن ها به طور مستمر در حال جا به جا شدن می باشد،ولی نمونه های ثابت برای یک مدت زمان خاص در یک مکان باقی می مانند.مواد اولیه به کار رفته در کانکس ها عموما فلز هستند که بیشتر اسکت و بدنه را تشکیل می دهند.بدنه و سقف کانکس ها عموماَ از ساندویچ پانل ساخته می شوند. کانتینر تا عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای فضای داخلی آن ها ایجاد کند.این مدل کانکس به کانکس پانلی یا ساندویچ پنل معروف است.

به این صورت هم می توان گفت که کلمه کانکس به نوعی سازه از پیش ساخته شده گفته می شود. که مانند هر بنای دیگری دارای حداقل چهار دیوار،یک سقف و کف به همراه یک درب ورود و خروج می باشد.از با اهمیت ترین ویژگی های آن قابلیت جا به جایی،استفاده از مصالح سبک و پیش ساخته بوده. که قطعات آن بدون استفاده از بتن یا آرماتور و یا هر نوع متریال دیگری و فقط از طریق اتصالات جوش،پیچ یا پرچ به یکدیگر متصل شده است.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد کانکس در اصفهان

اصلی ترین کاربرد کانکس در زمینه اسکان موقت است.اما کاربردهای دیگری نیز مدت ها بعد به آن اضافه شد که سبب رشد این صنعت و تعامل آن با شهروندان گردیده است.از جمله مهمترین آن ها استفاده به عنوان کانکس مسکونی، کیوسک های خدمات شهری و دکه های روزنامه فروشی یا کیوسک تلفن عمومی بوده. که خدمات گوناگونی را به جامعه ارائه می دادند.کمی بعد تر نیز کاربردهایی برای اسکان دائم خانواده ماننده ویلایی و خانه های قابل حمل نیز جزو دسته محصولات تولید کنندگان سازه های پیش ساخته قرار گرفت. و استقبال مشتریان از آن سبب گسترش فرهنگ پیش ساختگی در همه جای جهان از جمله ایران شد.(کانکس در اصفهان)

بیشتر بخوانیم : کانکس دوبلکس

انواع کانکس در اصفهان

  • کانکس نگهبانی

این مدل عموما دارای اندازه های کوچک و برای مستقر شدن نگهبان یا پرسنل حراست در ورودی مجموعه ها و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد. و شرایط آن به شکلی است که نفر به تمامی جهات دید لازم و کافی را داشته باشد تا بتواند کل محدوده را تحت کنترل قرار دهد.

  • کانکس کارگاهی

اسکان نیروها در کارگاه های ساختمانی و همچنین دفاتر اداری برای مهندسین پروژه نیازمند فضایی می باشد. که با هزینه کم و سرعت زیاد ساخته شود.به همین دلیل استفاده از کانکس کارگاهی بهترین گزینه برای این نیاز به شمار کانکس کارگاهیمی رود. و عموما با ابعاد و اندازه های مختلفی در هر کارگاه می توان آن ها را یافت.(کانکس در اصفهان)

  • کانکس ویلایی

استفاده به عنوان خانه پیش ساخته از این سازه ها سبب به وجود آمدن محصولی به نام کانکس ویلایی شد. که این سازه به مانند یک خانه مجهز دارای اتاق های متعدد و سرویس بهداشتی است.بسته به ابعاد و اندازه های آن،امکانات داخلی آن نیز متغییر بوده و بیشتر در مناطقی مانند لواسانات تهران و شهرهای خوش آب و هوا از آن ها استفاده می گردد.

  • کانکس سرایداری

در بسیاری از مجتمع های آپارتمانی به خصوص اداری و گاهی مسکونی با تعداد واحد های بالا، نیاز به یک سرایدار یا نگهبان دارند که به صورت دائمی در آنجا ساکن باشد.به همین دلیل برای سکونت و استقرار نگهبان و خانواده اش اقدام به تهیه یک کانکس سرایداری می نمایند. که معمولا در حیاط یا پارکینگ مجتمع قرار می دهند.

  • کانکس فروشگاهیکانکس فروشگاهی

عموما در تقاطع های پر رفت و آمد برای فروش محصولات گوناگون فرهنگی و روزنامه های مطبوعاتی از کانکس فروشگاهی استفاده می کنند.این مدل معمولا دارای ابعاد کوچکی می باشد که کرکره های برقی و نورپردازی برای روشنایی در هنگام شب دارد.(کانکس در اصفهان)

  • کانکس خدمات شهری

این سازه ها وظیفه ارائه خدمات گوناگون اجتماعی و شهروندی در داخل فضای شهری را دارا می باشند. که از جمله مهم ترین آن ها ایستگاه های دوچرخه،کیوسک های دستگاه خودپرداز بانکی،اهدای خون،ارائه مشاوره های پزشکی و عرضه محصولات فرهنگی است.

  • کانکس چرخدار

مدل چرخدار عموما برای کاربری هایی که نیاز به جا به جایی های زیاد دارند مورد استفاده قرار گرفته می شود. و گاهی با نام کاروان های سیار یا کاروان مسافرتی نیز از آن نام برده می شود.نمونه های قابل مشاهده آن ایستگاه های پلیس راه و کاروان های توریستی است.(کانکس در اصفهان)

خرید کانکس در اصفهانخرید کانکس در اصفهان

اصفهان به عنوان بهترین شهر صنعتی از لحاظ کیفیتی در مرکز کشور به حساب می آید. و همیشه رضایت مشتریان در زمینه تولیدات و ارائه خدمات زبان زد خاص و عام بوده و هست.خرید کانکس در اصفهان برای انتقال به شهرهای دیگر نیز رایج و به دلیل متمرکز بودن تولیدکنندگان در این استان،معمولا قیمت ها نیز رقابتی تر و مناسب تر بوده است.

به عنوان مثال می توانید با مراجعه حضوری به شرکت کانکس سازی مهاجر در استان اصفهان و یا تماس با آن ها،از محصولات و خدمات آن ها بهره مند شوید.

Rate this post