کانکس در یزد

شرکت ویلا کانکس در یزد با بیش از نیم قرن سابقه کاری در تولید و عرضه کانکس، توانسته است با مرغوب ترین مواد موجود در بازار انواع کانکس و کانتینر را به سراسر کشور تولید کند. کانکس ها خانه های پیش ساخته ای هستند که برای سکونت دائم بیشتر در مکان هایی که ساخت و ساز بناهای سنتی سخت و دشوار است کاربرد دارد.

کانکس ها انواع مختلفی با کاربردهای متفاوت دارد که امروزه جزو صنعت پرفروش شده است. برای مثال کانکس های فروشگاهی تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال وکسب درآمد داشته است.

مهم ترین کاربرد کانکس اسکان موقت می باشد اما با گذشت زمان کاربردهای زیادی به این صنعت اضافه شد که باعث رشد چشمگیر این صنعت شده است. یکی از مزیت های اصلی کانکس ها صرفه جویی در زمان می باشد. کانکس ها تمام امکانات یک خانه مسکونی را اعم از اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و… را دارا می باشد، که هر نوعی از کانکس بنا به کاربرد آن امکانات متفاوتی دارد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانکس

شرکت ویلا کانکس در یزد در سال های اخیر موفق شده است. انواع کانکس را با انواع کاربری های متفاوت را ساخته و به بازار عرضه کند. تصور خیلی از مردم از جنس کانکس آهنی بودن آن است ولی کانکس ها از دو قسمت شاسی و اسکلت و پوشش بدنه و سقف تشکیل شده است.(کانکس در یزد)

  • کانکس فروشگاهی
  • کانکس معدن
  • کانکس اداری
  • کانکس مسکونی
  • کانکس پلیس
  • کانکس سرویس بهداشتی
  • کانکس نگهبانی

مزایای کانکسمزایای کانکس

کانکس ها مزایای فروانی دارند که این مزیا باعث پیشرفت این صنعت شده است. سایت شرکت کانکس در یزد به یکی از شهرهای مهم صنعت کانکس و کانتینر تبدیل شده است.کانکس های پیش ساخته مزایای فروانی نسبت به بناهای سنتی دارند. اگر قصد خرید کانکس از شرکت ویلا کانکس در یزد را دارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

  • قابلیت حمل و جابجایی آسان
  • قابلیت بازسازی و ترمیم
  • مقرون به صرفه و اقتصادی
  • فروش پس از استفاده محصول
  • سبک بودن سازه و مقاومت در برابر زلزله
  • (کانکس در یزد)

معایب کانکس

هر سازه ای باتوجه به مزایایی که دارا است، معایبی نیز دارد. شرکت ویلا کانکس در یزد سعی کرده است تا این نواقص را به حداقل برساند.خانه های پیش ساخته و کانکس هنگام فروش افت قیمت پیدا می کنند و قیمت آن از قیمت اولیه کانکس کمتر است.(کانکس فروشگاهی)

حمل و نقل کانکس ها در ابعاد مختلف و بزرگ با محدودیت هایی روبه رو است. به علت محدودیت حمل و نقل و ترافیک کشور  کانکس های در ابعاد بزرگ را نمی توان جابجا نمود.

یکی از معایب دیگر کانکس عدم اجرای شیشه در بدنه کانکس است. زیرا هنگام جابجایی و حمل و نقل موجب شکستن شیشه های کانکس می باشد.

کانکس فروشگاهیکانکس فروشگاهی

در سال های اخیر شرکت کانکس دریزد موفق به تولید کانکس فروشگاهی در انواع مختلف شده است.کانکس فروشگاهی اتاقکی پیش ساخته در ابعاد مختلف هستند برای کاربردهای متفاوت مانند سوپرمارکت، کافی شاپ، فست فود، کیترینگ سیار، بستنی فروشی و…بکارمی رود.هر کانکس فروشگاهی با کاربری های متفاوت، امکانات و جزئیات خاص خود را دارا است. کانکس  فروشگاهی برای اجرا نیاز به مجوزشهرداری دارد.(کانکس در یزد)

بیشتر بخوانیم : کانتینر ویلایی

کانکس کافی شاپ یکی از انواع کانکس فروشگاهی است، که یکی از بهترین منابع کسب درآمد و ایجاد اشتغال می باشد. این کانکس بدلیل کاربردهایی که دارا است، متقاضیان زیادی برای خرید کانکس کافی شاپ وجود دارد. کانکس کافی شاپ در دو نوع ثابت و سیار اجرا می شود که نوع سیارآن ابعاد کوچکتری دارد که هنگام حمل استاندارد ابعاد رعایت شده باشد.کانکس ثابت، ابعاد بزرگتری دارد که دارای دوقسمت، پذیرایی و سرو است.

در شرکت ویلا کانکس در یزد تمام مراحل ساخت و تولید کانکس، زیر نظر معماران، مهندسین سازه صورت می گیرد. شرکت ویلا کانکس برای جلب مشتریان و اعتماد آنها، ضمانت نامه کتبی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

Rate this post