خرید کانتینر انباری

اگر قصد خرید کانتینر انباری را دارید و یا میخواهید بیشتر با این سازه آشنا شوید ، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید .

در واقع کانتینر یک سازه فلزی بزرگ و مستحکم است که به عنوان یک ابزار حمل و نقل ساخته میشود .

اما به دلیل استحکام بالا ، کاربری های دیگری نیز یافته است . کانتینر انباری یکی از این کاربری هاست .

نیاز به انباری در هر مکانی احساس میشود . (کانکس) البته در موارد بسیاری امکان ساخت یک انباری برای انبار کردن لوازم وجود ندارد .

ممکن است نیاز به انباری یک نیاز موقت باشد . به همین دلیل ساخت یک انباری بزرگ به هیچ وجه منطقی نیست .

با خرید کانتینر انباری شما فضای مورد نیازتان برای ذخیره و محافظت از هر کالایی را خواهید داشت .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

مزایای خرید کانتینر انباریمزایای خرید کانتینر انباری

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت کانتینرها برای جابه جایی کالا استحکام بالای آن ها و امنیتی است که برای کالاهای مورد انتقال به ارمغان خواهند آورد .

این مساله درباره کانتینر انباری نیز صادق است . لوازم و محصولاتی که در کانتینر انباری قرار میگیرند . از خیس شدن و رطوبت گرفتن ، خرابی و شکستگی ، نشستن گرد و خاک و سایر آسیب های ممکن در امان خواهند بود .

کانتینرها به دلیل یکپارچگی متریال و نیز پایین بودن چگالی شان در برابر بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله نیز مقاومت بالایی دارند تا جاییکه میتوان این سازه را ضد زلزله دانست . (کانکس فروشگاهی)

برخلاف ساخت و خرید یک انباری به صورت سنتی خرید کانتینر انباری هزینه کمتری دارد . همچنین دسترسی به آن نیز سریع تر صورت میگیرد . امکان نصب کانتینر انباری روی پشت بام ، پارکینگ ، حیاط و تقریبا تمام محیط ها وجود دارد و این برتری دیگر کانتینرهاست .

چرا که با توجه به این مساله و نیز قابلیت جابه جایی کانتینر در صورت نیاز بدون تخریب بنا و آسیب به زمین میتوانید به طور کامل به قابلیت های زمین دست یابید . همچنین در صورتی که دیگر استفاده ای از کانتینر نداشته باشید میتوانید با فروش آن بخشی از هزینه های اولیه را بازگردانید .

کانتینرها انواع مختلفی و ابعاد متنوعی دارند . بسته به این که به چه فضایی و با چه امکاناتی نیاز دارید میتوانید از یکی از انواع کانتینر استفاده نمایید .

برای مثال کانتینر یخچالی و کانتینر انباری برای ذخیره سازی مواد فساد پذیر و یا لوازمی که نیاز به دمای خاصی دارند مناسب است . البته که قیمت کانتینر با توجه به امکانات و ابعاد آن متغیر خواهد بود .

بیشتر بخوانیم : کانکس انباری

موارد مصرف کانتینر انباریموارد مصرف کانتینر انباری

بسته به دلایل مختلفی ممکن است به فکر استفاده و خرید کانتینر انباری افتاده باشید . در هر صورت این کار ایده بسیار مناسبی است . انبار کردن لوازم منزل یکی از موارد مصرف کانتینر انباری است . در این صورت میتوان از امنیت و سالم ماندن لوازم اطمینان حاصل کرد .

اگر شما صاحب یک تولیدی باشید و نیاز به فضای زیادی برای ذخیره سازی و دپوی محصولاتتان باشید. هم کانتینر انباری میتواند کمک بزرگی به شما کند .

همچنین استفاده از کانتینر انباری در منزل و به عنوان یک انباری معمولی نیز ممکن است . همانطور که پیشتر نیز ذکر شد کانتینر انباری در ابعاد مختلفی موجود است ، اما این ابعاد استاندارد و از پیش تایین شده اند .

کانتینر 10 فوت ، کانتینر 20 فوت و کانتینر 40 فوت رایج ترین اندازه های کانتینر در استفاده به عنوان انباری هستند .

البته اگر به ابعاد بزرگتری نیاز دارید میتوانید از چند کانتینر استفاده کنید . همچنین کانتینرها را میتوان با برش دیواره های آنها و جوش دو باره به صورت چند قلو در آورد این مورد در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی بزرگ میتواند بسیار کمک کننده باشد .

برای استفاده روازنه از کانتینر باید برای آن در نفر رو تعبیه کرد. و همچنین با انجام اتصالات لازم بتوان در آن لامپ قرار داد .

اگر نیاز به ثابت بودن دما در کانتینر دارید هم توصیه میشود از کانتینر عایق استفاده نمایید. تا بالا پایین شدن دما باعث آسیب به لوازم داخل کانتینر نشود .

با همه موارد ذکر شده بهتر است پیش از خرید کانتینر انباری با افراد متخصص در این حوزه مشورت نمایید. تا خرید مناسبی داشته باشید .

Buy storage container

Rate this post