خرید کانتینر دو طبقه

خرید کانتینر دو طبقه یکی  از محصولات پر طرفدار شرکت های کانتینر سازی می  باشد. کانتینر های دو طبقه را می توان در هر نمایی مطابق با نوع کار برد آن طراحی کرد.

برای مثال : از نمای ساندویچ پانل برای کانتینر هایی که به عنوان دفتر های مهندسی و اسکان کارگری است استفاده می شود.

نمای کامپوزیتی از جمله نما هایی است که به عنوان یکی از ارزان ترین نماهای کانتینری به حساب می آید.(کانکس) یکی دیگر از این نما ها نمای طرح های آجری مانند است که از این طرح ها برای سازه های مسکونی استفاده می شود.

کاربری سازه های اداری در بعضی مواقع جهت تجهیز کارگاهی می باشد. که فضای کافی را برای گذاشتن کانتینر ها در کنار هم را ندارد می باشد. دلیل ساخت کانتینر دو طبقه معمولا استفاده حداکثری از فضا برای کاربری های اداری و یا مسکونی نیز می باشد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

همین طور با ارتفاع گرفتن سازه معمولا از طبقه دوم دید و منظر مناسبی ایجاد می شود. که این خود یکی دیگر از دلایل دو طبقه ساختن این نوع سازه ها می باشد.(خرید کانتینر دو طبقه)

در هنگام ساخت کانتینر دو طبقه توجه به آکس بندی ستون ها و محل قرار گیری آن ها اهمیت زیادی داشته تا هم باعث از بین رفتن نشود. و هم این که به علت نصب کردن  طبقه دوم بر روی آن ها باید طوری طراحی شده باشد. که به آسانی بار طبقه دوم را  بتواند تحمل کند و همین طور  به زمین انتقال دهد. از این رو باید  نقشه های سازه ای توسط کارشناس ها  محاسب برسی و نوع هرکدام مشخص شده باشد.

مزایا و معایب کانتینر دو طبقهمزایا و معایب کانتینر دو طبقه

از نظر مزایا، اصلی ترین آن استفاده حداکثری از میزان مساحت سازه  بوده که به این روش می توان فضا های بیشتری را مورد استفاده قرار داد. اما از معایب آن هم زمان بیشتر ساخت آن نسبت به سازه های یک طبقه ، نیاز به فونداسیون دارد .

در آخر  کانتنیر دو طبقه برای تجهیز کارگاه های ساختمانی که محدودیت در فضای کارگاه دارند یک انتخاب عالی می باشد.

سازه های ویلای پیش ساخته دو طبقه بنایی است. که به صورت  دو طبقه بر روی یک دیگر ساخته  می شود. در این روش دو حالت کلی وجود دارد. (کانتینر دو طبقه)

حالت اول دو طبقه کاملا از یک دیگر جدا بوده و توسط یک دستگاه پله خارجی به طبقه بالا دسترسی پیدا می‌ کند. حالت دوم به صورت دوبلکس که هر دو طبقه به یکدیگر مرتبط و پله ارتباطی نیز درون فضا قرار دارد.(خرید کانتینر دو طبقه)

معمولا در حالت دوبلکس فضا های عمومی مانند حال و پذیرای در طبقه پائین و اتاق خواب ها و یا اتاق مطالعه در طبقه بالا قرار می گیرند. کاربری این نوع سازه ها در اغلب مواقع مسکونی اما برخی اوقات نیز اداری می باشد.

همین طور می توان در طبقه های بالایی سازه تراس و بالکن هم طراحی کرد. تا از آن جا بتوانید همه ی مناظر را به خوبی مشاهده کنید. همچنین استفاده از سقف کانتینر زیرین به عنوان کف کانتینر بالایی استفاده می شود.

بیشتر بخوانیم : کانکس دو طبقه

مشخصات فنی کانتینر دو طبقهمشخصات فنی کانتینر دو طبقه

این سازه ها در ابعاد ها و ارتفاع های بزرگی قابل ساخت نی باشند. و بر خلاف سازه های دیگر محدودیتی در ابعاد و سایز های آن وجود ندارد.(خرید کانتینر دو طبقه)

نمای داخلی سازه های دو طبقه ای از متریال های متفاوتی ساخته شده است. که این هم بستگی به کاربرد کانتینر ها دارد.

کف این سازه های دو طبقه ای از ورقه های عرشه فولادی با یک لایه فوم بتن ریزی طراحی شده است. که ضخامت این کفی ها 8 سانتی متر می باشد. پس از زیر سازی سازه م ی توانید از سرامیک و پارکت برای پوشش کف سازه استفاده کنید.

نکات مهم ساخت کانتینر دو طبقه

نحوه ساخت و حمل کانتینر  دو طبقه طوری می باشد. که باید این نکته را در نظر داشته باشید که این سازه برعکس دیگر محصولات قابلیت جابجایی نداشته و از پایه در محل ساخته می شود. و دلیل آن هم این است که برای مقاومت بیشتر سازه نیاز است که ستون ها به فونداسیون متصل بوده.(خرید کانتینر دو طبقه)

و برای جلو گیری از انتقال صدای رفت و آمد طبقه بالا به طبقه پائین ، کف طبقه بتن ریزی و سپس سرامیک می شود. که این موارد باعث شده تا دیگر نتوان مانند یک سازه معمولی این سازه را با جرثقیل و تریلی جابجا کرد.

Buy a two-story container

Rate this post