خرید کانتینر مسکونی

این روز ها طیف زیادی از مردم به دنبال خرید کانتینر مسکونی هستند . دلیلی این موضوع را می توان قیمت مناسب و البته کارایی بالای این دسته از تولیدات دانست. به طور کلی این دسته از کانتینر ها می توانند به سادگی هرچه تمام تر جایگزین یک خانه مسکونی شوند .

از طرفی دیگر می توان به سادگی آن ها را جابه جا و در مناطق دیگر مستقر نمود . همین فاکتور عاملی بوده که تقاضا برای خرید کانتینر مسکونی را افزایش داده است .

ما در این مقاله قصد داریم مروری بر مزایای این محصول داشته باشیم تا شما همه بهتر ماهیت آن را درک کنید و دلیل این افزایش تقاضا را بهتر بدانید . لذا اگر به دنبال خرید کانتینر مسکونی بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

مزایای خرید کانتینر مسکونیمزایای خرید کانتینر مسکونی

شما با خرید کانتینر مسکونی می توانید به طیف بسیار زیادی از مزیت ها  دسترسی پیدا کنید . از جمله ی آنها می توان به صرفه جویی در هزینه ها، رفاه بیشتر ، جلوگیری از اتلاف وقت و.. اشاره نمود . (کانکس)

تمام این موارد مزیت های منحصر به فردی است که در این کانتینر ها دیده می شود . خلاصه این مزیت ها به شرح زیر است.

  • قیمت مناسب

نخستین مزیت خرید کانتینر مسکونی ، صرفه جویی در هزینه ها است . این دسته از کانتینر ها دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند . به گونه ای که می توان گفت قیمت تمام شده آنها معادل یک سوم یا نصف هزینه احداث یک خانه مسکونی با شرایط مشابه می باشد .

این در حالی است که این دسته ای محصولات قابلیت حمل و نقل دارند و افراد می توانند آن ها را چندین و چند بار در محل های متفاوتی مستقر نمایند . این در حالی است که ساختمان های مسکونی چنینی قابلیتی ندارند .

  • امکانات رفاهی کانتینر مسکونی

برخورداری از امکانات رفاهی مناسب ، دومین مزیت خرید کانتینر مسکونی می باشد . در واقع این دسته از کانتینر ها دارای امکانات مختلفی هستند که باعث می شود تا زندگی در آن ها بسیار ساده باشد . برای مثال در بیشتر این محصولات بخش ویژه برای پخت و پز، فضای استراحت، سرویس بهداشتی و.. تعبیه شده است .

از طرفی دیگر سیستم تهویه، سیستم برق رسانی، سیستم لوله کشی و.. نیز دیده می شود . ترکیب کلی آن ها در کنار همدیگر سبب می شود تا فضای زندگی در این کانتینر ها دقیقا مشابه زندگی در خانه های معمولی باشد .

افزون بر این موارد، افراد می توانند دکوراسیون و فضای داخلی را متناسب با سلیقه شان تغییر دهند . به عبارت ساده تر می توان گفت که این محصولات یک خانه متحرک با امکانات عالی و قیمت پایین است.

بیشتر بخوانیم : کانکس مسکونی

  • صرفه جویی در زمانصرفه جویی در زمان

جلوگیری از اتلاف وقت از دیگر مزیت های شاخص خرید کانتینر مسکونی می باشد. اگر بخواهید یک خانه مسکونی بسازید می بایست بین  6 الی 18 ماه زمان صرف کنید. حال اینکه با خرید کانتینر مسکونی تنها چند روز زمان از دست می دهید .

تنها کافی است به شرکت های تولید کننده این محصولات مراجعه کرده و یک مدل را بصورت آماده خریداری نمایید. سپس کافی است آن را به محل مورد نظر خود انتقال دهید .

این تمام فرآیندی است که برای خرید کانتینر مسکونی باید طی نمایید . البته لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد، خریداران مدل های آماده را نمی پسندند و تمایل دارند تا کانتینر مسکونی مطابق نقشه و ساختار دلخواه آنان تولید شود .

در چنین حالتی باید نقشه مورد نظر را به شرکت تولید کننده ارائه نمایند. در این حالت ممکن است چند هفته ای برای ساخت آن زمان  صرف شود. البته باید این نکته را بدانید که این موضوع تا حد زیادی به تولید کننده هم بستگی دارند.

  • قابلیت حمل و نقل

داشتن قابلیت حمل و نقل از دیگر مزیت های منحصر به فردی است که در کانتینر های مسکونی دیده می شود . این دسته از کانتینر ها را می توان در ساده ترین وجه ممکن جابه جا کرد .  به همین جهت زمانی که شما این محصول را برای سکونت خریداری می کنید، می توانید آن را در هر جایی استفاده نمایید کانتینر انباری.

به همین جهت است که این روزها خرید کانتینر مسکونی به گزینه ای بسیار ایده آل برای باغدارها و کشاورزان تبدیل شده است . زیرا آن ها می توانند در صورت جابه جایی و یا فروش باغ خود، کانتینر را نیز با خود به محل جدیدی ببرند . با این توصیف هیچ چیزی را از دست نمی دهند .

افزون بر این موارد، افراد می توانند کانتینر ها را در فصل های مختلف جابه جا نمایند . برای مثال در فصل تابستان در نزدیکی رودخانه ها و یا کوه پایه ها قرار دهند و در بهار  و پاییز به مناطق دور تر حمل نمایند . تمامی این موارد در کنار همدیگر سبب شده است تا این محصولات  بهترین انتخاب ممکن برای افرادی باشند که می خواهند یک سرپناه امن و ارزان داشته باشند .

گروه ویلا کانکس یکی از قدیمی ترین و البته معتبر ترین تولید کنندگان کانتینر مسکونی است . چنانچه  شما هم به دنبال خرید کانتینر مسکونی هستید و یا می خواهید در این  زمینه اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

Rate this post