کانتینر در بندرعباس

مجموعه ویلا کانکس ارائه دهنده بهترین کانتینر در بندرعباس و کانکس در کشور می باشد. این مجموعه با بیش از دو دهه تجربه ای که در زمینه تولید و ساخت انواع کانتینر دارد، بی شک یکی از مهم ترین ها در این عرصه به شمار می رود. یکی از نمایندگی های مجموعه ویلا کانکس، کانتینر در بندرعباس می باشد. این مجموعه با افتتاح نمایندگی  خود در این شهر، موجب رونق زیاد این سازه در جنوب کشور شده است. اگر می خواهید تا با انواع کانتینر در بندرعباس آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما جدول زیر را مطالعه کنید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

کانتینر پلیس
کانتینر ویلایی
کانتینر معدن
کانتینر انباری
کانتینر فروشگاهی

مواردی که در جدول بالا اشاره شد، می تواند یکی از مهم ترین کانتینر ها در بندرعباس باشد. بیشتر استفاده کانتینر در این استان به کانتینر معدن تعلق می گیرد. چون کانتینر معدن برای انجام فعالیت های پالایشگاه ها و مونتاژ صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این کانتینر در جایی ساخته می شود که  به لحاظ جغرافیایی و محیطی در شرایط دشوار جوی قرار گرفته باشد. به همین دلیل از کانتینر معدن برای انجام این امور استفاده می شود تا سازه در شرایط جوی متفاوت آسیب نبیند و فرایند کار تحت تاثیر این مسائل قرار نگیرد.

  1. کانتینر پلیسکانتینر پلیس

این سازه توسط سازمان ها و نهاد های مختف که وابسته به نیروی انتظامی هستند مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از استانداری ها و شهرداری ها از کانتینر پلیس استفاده می کنند. این کانتینر دارای انواع متفاوتی است. یکی از مهم ترین ها، کانتینر پلیس سیار می باشد. این سازه معمولا در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که محل فعالیت، ثابت نباشد.

به عبارتی فعالیت کارکنان نیروی انتظامی در محیط های متفاوتی صورت بگیرد. در این شرایط می توان از کانتینر پلیس سیار استفاده کرد. در کانتینر در بندرعباس، از این سازه برای انجام فعالیت ها و نگهبانی یک حوزه استحفاظی استفاده می شود. این سازه در جایی قرار می گیرد که دیدی همه جانبه به تمام خیابان های اصلی و فرعی داشته باشد.

  1. کانتینر ویلایی

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین سازه ها در کانتینر در بندرعباس، کانتینر ویلایی می باشد. این کانتینر برای سکونت افراد مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که کانتینر ویلایی مطابق با ملاک ها و معیارهای گوناگونی ساخته می شود. این کانتینر معمولا با توجه به جنس سازه دسته بندی می شود.

گروهی از آن ها کانتینر ویلایی چوبی و فلزی  هستند که شما می توانید آن را با محیطی که می خواهید در آن سکونت داشته باشید بومی سازی کنید. گروهی از آن ها نیز با توجه به امکانات دسته بندی می شود. یکی از کانتینر های ویلایی، کانتینر لوکس می باشد که امکانات بیشتری به نسبت سایر سازه ها دارد. گروهی از این سازه ها بر اساس تعداد طبقاتی که دارند دسته بندی می شوند. در کانتینر در بندرعباس شما می توانید سازه یک طبقه یا سازه دوطبقه خریداری کنید.

  1. کانتینر معدنکانتینر معدن

در مطالب بالاتر به کارکرد کانتینر معدن اشاره کردیم. کارکرد این کانتینر در پالایشگاه ها و نیروگاه ها و معادن استخراج گاز و ذغال سنگ می باشد. لازم است این نکته را اضافه کنیم که از کانتینر معدن برای اقامت و استراحت کارگران معدن نیز استفاده می شود. بنابراین این کانتینر امکانات ضروری از قبیل سرویس بهداشتی، سیستم روشنایی و آبرسانی را دارا می باشد.

  1. کانتینر انباری

یکی دیگر از مهم ترین کانتینر ها در مجموعه ویلا کانکس، کانتینر انباری می باشد. این کانتینر ها عمدتا در ابعاد و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند و به لحاظ ظاهری تفاوت های چندانی با یکدیگر ندارند. بعضی از کانتینر های انباری در فضای پشت بام و بعضی در حیاط خانه نصب خواهند شد. گروهی از آن ها به صورت پیوسته مورد استفاده قرار می گیرند. یعنی به جای خرید یک کانتینر، چند کانتینر انباری را خریداری کرده و آن ها را به یکدیگر متصل می کنند. البته نصب این سازه در هر قسمت از مجتمع های مسکونی نیازمند اجازه سایر ساکنان است.

  1. کانتینر فروشگاهیکانتینر فروشگاهی

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین کانتینر ها در کانتینر در بندرعباس، کانتینر فروشگاهی می باشد. این کانتینر به صورت سوپرمارکت در اندازه های کوچک یا به صورت یک مغازه و یک واحد تجاری در پاساژ ها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرد.

Rate this post