کانتینر در تبریز

اگرچه این روز ها تعداد زیادی از ساکنین استان آذربایجان به دنبال خرید کانتینر در تبریز هستند، اما هنوز هم بسیاری از افراد با ماهیت این محصول آشنایی ندارند . بیشتر افراد هنوز هم تصور می کنند که کانتینر ها تنها برای حمل بار استفاده می شوند. با این حال باید عنوان کنیم که این روز ها انواع مختلفی از کانتینر ها در ایران وجود دارد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند.

ما سعی کرده ایم تا در این متن رایج ترین مدل های کانتینر را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و بخشی از مزیت های هر کدام را شرح دهیم . لذا اگر به دنبال کانتینر در تبریز هستید، بهتر است با ما همراه شوید .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

کانتینر نگهبانی در تبریزکانتینر نگهبانی در تبریز

بدون شک شماهم دیده اید که در کنار بیشتر پروژه های صنعتی و یا ساختمانی، یک کانتینر واقع شده است . این محصولات در واقع کانتینر نگهبانی هستند .(کانکس)

این محصولات به گونه ای تولید شده اند که می توانند فضا و امکانات لازم برای زندگی حداقل یک نفر را در خود داشته باشند . به همین جهت یک گزینه بسیار ایده آل برای نگهبان  پروژه های مسکونی هستند. نگهبان ها می توانند تا اتمام پروژه در این کانتینر ها سکونت داشته باشند .

از طرفی دیگر با توجه به ماهیت این محصول می توان بعد از اتمام پروژه آن را به محل دیگری انتقال داد . به همین جهت است که این روز ها بیشتر متقاضیان کانتینر در تبریز، چنینی محصولاتی را خریداری می کنند .

کانتینر مسکونی

بیشتر افرادی که در پی خرید کانتینر مسکونی در تبریز هستند ، عموما مدل های مسکونی را انتخاب می کنند . این دسته از تولیدات همانگونه که از نام آن ها پیداست، برای امر سکونت مناسب هستند . در داخل این محصولات امکانات اولیه برای سکونت تعبیه شده است  و افراد می توانند به سادگی در آن زندگی  نمایند.

وجود بخش پخت و پز، سرویس بهداشتی، استراحت و.. باعث شده تا زندگی در آن ساده باشد . از طرفی دیگر برخورداری از امکانات رفاهی متنوع نظیر سیستم برق رسانی، سیستم تهویه، سیستم  لوله کشی و…. باعث شده است تا زندگی در آن مشابه خانه های معمولی باشد .

البته باید عنوان کرد که این مدل ها به خودی خود دارای تنوع بسیار زیادی هستند. هر کدام از این محصولات در فاکتورهایی همچون ابعاد، قیمت، امکانات، نوع مصالح و…. با یکدیگر تفاوت دارند .

کانتینر انباریکانتینر انباری

کانتینر انباری دسته ای دیگر از محصولات پر تقاضا در بازار ایران هستند . این محصولات از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به کانتینرهای  باری دارند . در بخش داخلی این محصولات هیچ گونه بخش بندی خاصی صورت نگرفته است . از طرفی دیگر پنجره ای هم برای آن تعبیه نمی شود .

اما در عوض میزان گنجایش و مقاومت آن در بالاترین حد ممکن قرار دارد. این موضوع باعث می شود تا افراد بتوانند با خیالی آسوده وسایل خود را در آن قرار دهند. همین مورد سبب شده تا بسیاری از متقاضیان  خرید کانتینر در تبریز به دنبال چنین تولیداتی باشند.

البته باید عنوان کرد که این محصولات ابعاد متفاوتی دارند و می بایست خرید شما متناسب با نیازتان باشد. چراکه در غیر این صورت هزینه های اضافی را روی دست خود می گذارید .

کانتینر کاروان

این دسته از کانتینر ها نیز اخیرا در بین ایرانیان به محبوبیت رسیده اند . در واقع این محصولات  مشابه مدل های مسکونی و نگهبانی هستند . یعنی در آن ها امکانات اولیه برای زندگی و سکونت تعبیه شده است. اما تفاوت بارزی که دارند، ابعاد نسبتا کوچک آن ها می باشد که به این دلیل است تا بتوان آن ها را بر روی بدنه ماشین های باری سوار کرد .

البته مدل هایی از این کانتینر ها وجود دارد که دارای دو چرخ در بخش زیرین خود هستند که می توان به کمک آن ها کانتینر را  حمل کرد . در واقع این دسته از کانتینر ها دقیقا مشابه کاروان های مسافرتی هستند و جایگاه و فضای کافی برای زندگی و سکونت را دارند .

البته باید عنوان کرد که هر کدام از این مدل ها خود دارای گستره ی بالایی از تنوع هستند . این تنوع متناسب با امکانات رفاهی، متریال ، ابعاد و… تغییر می کند. لذا اگر به دنبال خرید کانتینر در تبریز هستید، بهتر است با مشاورین ما در گروه کانکس ویلا مشورت نمایید . کارشناسان ما می توانند دقیق ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

Rate this post