کانتینر پیش ساخته

کانتینر پیش ساخته به کانتینری می‌ گویند که در کار خانه های کانتینر سازی در همه نوع ابعاد، رنگ بندی، و طرح  ها ساخته می شوند و آماده بار گیری قرار می گیرند.

همه شرکت های ساختمانی مراکز های بهداشتی، شهر داری ها، نیرو های انتظامی در مواقع ضروری ا زد این سازه ها استفاده می کنند.

این سازه های پیش ساخته در ابعاد های استانداری از جمله،:(کانکس) سازه آماده 4 متری سازه آماده 6 متری، سازه آماده 8 متری، سازه آماده 0 متری و سازه آماده 12 متری به صورت آماده وجود دارند.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

مشخصات کانتینر پیش ساخته

کانتینر های پیش ساخته یا همان آماده دیوار ها و سقف و کفی هایشان به طور یک پارچه از پروفیل های erw فولادی سنگین است که در ابعاد های40*40 و 80*40 متر به صورت مشبک تولید می شوند.

این سازه های پیش ساخته دارای شاسی کشی بسیار مقاوم و مستحکم است که به صورت موازی یا پل های عرضی از تیر آهن های ipr استاندارد طراحی شده. این شاسی ها در ابعاد های 14،16،18 و 20 است که متناسب با ابعاد کانتینر هاست.

کانتینر های پیش ساخته و با آماده ا زد هوک های قوی استیفرهای مقاوم و تقویت شده طراحی شده است. این هوک ها روی ستون های اصلی برای بار گیری و جا به جایی راحت تر و آسان تر استفاده می شود و از میلگرد های شمار 23 استفاده می کنند.

تمامی قسمت هایی که با یک دیگر متصل می شوند بخاطر این است که از جوش ممتد در نقاط مختلف سازه پیش ساخته همراه با الکترود اما که به صورت حرفه ای ساخته شده.

همچنین در این سازه های آماده از کونتبک زینکرومات استفاده می شود که این کوتینک ها دارای ضخامت 50 میکرون می باشند.

در تمامی قسمت های زیرین سازه های پیش ساخته از قیر پاشی استفاده کرده اند تا از نفوذ حشرات موذی به داخل و همچنین رطوبت به داخل سازه جلوگیری می کند. (کانکس ویلایی)

دیگر ویژگی های سازه های پیش ساختهدیگر ویژگی های سازه های پیش ساخته

قسمت دیواره های خارجی کانتینر پیش ساخته از ورقه های گالوانیزه پوشیده شده که سخت و فرم دار است. رنگ آن کوره ای الکترو استاتیک است و ضخامت این ورقه های گالوانیزه نیم میلی متر است.

نمای سقف های سازه های آماده هم از ورقه های گالوانیزه است که به صورت ساده طراحی شده است. ضخامت این ورقه ها هم نیم میلی متر است. همچنین همراه با ایزوگام مربوطه می باشد.

عایق قسمت های دیوار ها و سقف های سازه پیش ساخته از شیت های پلی استایرن می باشد. که به صورت مقاوم و فشرده طراحی شده است.

این عایق کاری ها در قسمت دیوار ها و سقف ها باعث جلوگیری از هر گونه سرو صدا و گرما و سرما به داخل می شود. ضخامت این عایق ها هم 40 میلی متر است.

جنس بدنه کانتینر پیش ساخته

ورقه های بدنه و سقف کانتینر های مورد نظر به وسیله ی پرچ های آلمینیومی و فولادی به طور سر پهن ساخته شده. که فاصله آن ها از یک‌ دیگر بسیار کم است. در نقاط اُور لب ورقه ها با نبشی و تسمه های آلمینیومی تسمه کوبی می شود.

کف داخلی ساطع های یپش ساخته ا زد تخته های بسیار استاندارد ام دی افی است. همچنین می‌ توان برای کف سازه های آماده هم از تخته های فابریک corind هم استفاده کرد.ضخانت این تخته ها 2 الی 16 میلی متری است. (کانکس مدیریتی)

کف این سازه ها به صورت ضد آب طراحی می شوند تا به راحتی قابل شستشو باشند. این کف پوش ها در برابر هر گونه سرو صدا و لرزشی سیار مقاوم هستند.

سطح های قسمت های داخلی دیوار ها و همچنین سقف  کانتینر های آماده از نائل های پی وی سی روکش دار. و ضد اشتغال و یا شیت های ام دی اف پوشیده شده است. این شیت های ام دی افی به در خواست خود مشتری بستگی دارد.

درب و پنجره های کانتینر پیش ساخته یا آماده تلفیقی از پروفیل های آلمینیومی است. که رنگ آن الکترو استاتیک انودایز است. که به صورت مشبک با براق الان و همین طور شیشه های رنگی رفلکسی و یا ساده طراحی شده.

این پنجره ها و درب ها دارای توری هایی اند که در قسمت های بیرونی درب و پنجره های سازه نصب می شوند. تا از ورود حشرات موذی و همچنین گرد و غبار ها به داخل سازه جلوگیری کند. همچنین این توری ها با چسب های سیلیکونی آب بندی  می شوند.

امکانات کانتینر پیش ساخته

امکانات کانتینر پیش ساخته

سازه های پیش ساخته دارای قابلیت  نصب پرده های لوردراپه  دارند. همچنین کپسول های آتش نشانی و جعبه های کمک های اولیه هم می توانید درون سازه نصب کنید.

سازه های پیش ساخته دارای قابلیت اجرایی وایبرینگ با استفاده از سیم ها و کابل های استانداری است.ک همراه با سایز های نتونه و با آمپر های مصرفی داخل داکت های پی وی سی را دارند

همچنین نصب فریم فلزی کولر برای استفاده جهت کولر های آبی و گازی پنجره ای را هم دارد. در داخل این کانتینر های یپش ساخته چراغ های روشنایی داخلی فلورسنت زوجی مشبک نصب شده است. (کانکس رستوران)

قسمت بیرونی سازه های آماده از چراغ های حفاظ دار لگراند طراحی شده. داخل کانیتر های پیش ساخته کلید و پریز های برق از جنس ایرانی نصب شده .که این پریز ها همراه با مینیاتوری حرارتی است که توسط کانکتور 32 آمپر سوکتی در قسمت بدنه بیرونی کانتینر طراحی شده است.

آبدارخانه در کانتینر پیش ساخته

کانتینر های یپش ساخته دارای آبدار خانه هایی کوچکی اند. که این آبدار خانه ها همراه با کابینت های ام دی افی و یا کابین های فلزی که در طرح های ام دی افی موجود است طراحی می شود.این کابین ها هم به صورت زمینی و هم به صورت دیواری قابل نصب است.

داخل آبدار خانه ها سینک هایی همراه با آب چکان هایی ک از جنس تمام استیل است ساخته می شوند. همچنین در درون این سازه ها قابلیت نصب اجاق گاز ز هم موجود است. که این هم به درخواست خود خریدار اجرا می شود.

سازه های یپش ساخته دارای سرویس بهداشتی های کاملی که همراه با توالت های فرنگی و توالت های ایران است ساخته می شود. درون آنی سرویس بهداشتی ها دستگاه های هواکشی برقی، مخزن هایی مخصوص مایع دستشویی، آیینه، آب گرم کن و هم چنین شیر الات های با جنس در جه یک تولید می شود.

امکانات داخلی سازه های پیش ساختهامکانات داخلی سازه های پیش ساخته

کفی سرویس بهداشتی سازه های آماده از فایبر گلاس یک پارچه و یا ورقه های آلمینیومی آجدار طراحی می کنند. که ضخامت این ورقه ها حد اقل 7 میلی متر و یا حتی 2 میلی متری است.

کانتینر های یپش ساخته دارای آب های گرم و سرد هست که لوله و اتصالات پلی اتیلن به طور رو کار است. رنگ آلمینیومی بدنه خارجی کانتینر با رنگ های روغنی که به طور سریع خشک ممی شوند استفاده می‌کنند.

کانتینر های یپش ساخته آماده کار برد های متنوعی دارند. مانند کانتینر های یپش ساخته ویلایی که این کانتینر ها دارای ابعاد 21 متر مربعی تا 40 متر مربعی وجود دارد..

نوع دیگر این کانتینر ها کانتینر های یپش ساخته کارگاهی است. که از این نوع سازه در ساختمان ها و کار گاه های عمرانی استفاده می‌کنند. ابعاد این سازه های آماده هم 12*2.4 متر و ‌6*2.4 متر موجود است.

نوع دیگری از این سازه های آماده کانتینر های یپش ساخته فروشگاهی است. که این نوع از سازه های آماده ام کاربرد های زیادی در زمینه فست فودی، رستورانی، فروش تنقلات و مطبوعات است ابعاد این سازه هم به طور مختلف است و در هر گونه ابعادی قابل ساخت است.

Rate this post