کانکس در البرز

کانکس در البرز به سازه های پیش ساخته سبکی گفته می شود که برای اقامت و انجام کار در انواع شرایط آب و هوایی و مکان های جغرافیایی گوناگون تولید می شود.

از دیگر خصوصیات کانکس امکان جابجایی کانکس و حمل و نقل کانکس می باشد. کانکس در موارد متفاوتی از جمله کانکس اداری، کانکس مسکونی، کانکس ویلایی ، کانکس سرویس های بهداشتی مانند کانکس توالت و کانکس حمام ، کانکس نگهبانی و انواع کانکس دیگر در ابعاد مختلف و طرح های فراوان مورد استفاده هستند.

استفاده از مواد اولیه و متریال سبک و با کیفیت بالا در ساخت کانکس ، موجب این می شود که کانکس  در برابر زلزله و بسیاری از حوادث های  طبیعی مقاومت پیدا کند.(کانکس در البرز)

کانکس این قابلیت را نسبت به ساخت و ساز سنتی دارد که طرح های مختلفی را می توان در ساخت آن به کار برد. جابجایی آسان کانکس و بازیافت مواد به کار رفته در ساخت کانکس از نکات مهم در مزایای کانکس است.

زمانی که شما می خواهید در مکانی استقرار کنید چه از نظر اقامت کاری و یا مسکونی به صورت موقت ، کانکس بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

قابلیت جابجایی کانکس

اگر محل سکونت شما باید در مدت زمان کوتاهی جا به جا شود. کانتینر شما می توانید با استفاده از کانکس، به بهترین نتیجه برسید. زمان ساخت کانکس یکی دیگر از  مزایای کاربردی کانکس است.

چون که  زمان ساخت یک خانه با بنای سنتی قابل مقایسه با مدت زمان ساخت کانکس نیست. و این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید اسکانی سریع و آسان داشته باشید.

هم چنین اغلب تولید کنندگان کانکس ، کانکس هایی را به صورت آماده و پیش ساخته موجود دارند. که این کانکس ها می‌ تواند در بسیاری از مواقع بهترین کمک را به شما در اقامت بکند.(کانکس در البرز)

کانکس در البرز ، تولید کننده کانکس و انواع کانکس با بیش از ربع قرن تجربه در صنعت کانکس و سازه های پیش ساخته است.

انواع کانکسانواع کانکس

  • کانکس معمولی

که از قدیمی ترین و سبک های ساخت کانکس محسوب می شود. در این نوع کانکس  ظاهری فلزی همراه با درب و پنجره های معمولی آلومینیومی ساخته می شوند. و در اغلب اوقات سقف آن ها به صورت دو طرف شیب دیده می شود.

  • کانکس ساندویچ پانل

می باشد که این نوع کانکس با مواد اولیه مدرن تری نسبت به نوع معمولی تهیه می شود. کانکس پیش ساخته و ظاهر این سازه ها به صورت فلزی و یکنواخت و بدون  هیچ پیچ و پرچ در بدنه است. و در گاهی اوقات سقف آن به صورت یک طرف شیب و یا مسطح طراحی می شود.

  • کانکس bts و تاسیساتی

این نوع کانکس ها بیشتر جنبه صنعتی و تاسیساتی دارند و ظاهرا ها بسیار متفاوت تر از سازه های دیگر است.یکی از تفاوت های آن این است که کف کانکس دریچه های باز جهت عبور کابل و تاسیسات وجود دارد. و در برخی اوقات دارای درب ورودی ضد آب هستند.(کانکس در البرز)

  • کانکس سرد خانه ای

کانکس با عایق تزریقی این نوع کانکس ها جهت استفاده در صنایع و مواردی که نیاز به کنترل دما می باشد استفاده می شود. مانند سرد خانه های پشت ماشین ها و سرد خانه ها و گرم خانه های صنعتی و بهداشتی که اکثر  آنها دارای تاسیسات سرمایشی و یا گرمایشی خاص می باشند.

  • کانکس اجرا در محل

این نوع کانکس برای مواردی استفاده می شود که یا از نظر مساحتی غیر قابل حمل می باشد. و باید در یک محل به صورت ثابت نسب شود.

بیشتر بخوانیم : کانتینر ویلایی

مزایای کانکس و سازه های پیش ساخته البرزمزایای کانکس و سازه های پیش ساخته البرز

ساخت کانکس یا خانه های پیش ساخته به علت  وزن  کمی که دارد. ساختمان مقاومت آن در برابر زلزله در مناطق زلزله خیز مانند ایران، یكی از پارامترهای مهم در استفاده از کانکس و خانه های پیش ساخته می باشد.(کانکس در البرز)

زیرا فشار نیروهای زلزله با وزن ساختمان نسبت مستقیم دارد. بنابراین تكنولوژی ساخت کانکس و یا خانه های پیش ساخته انتخاب شده باید دارای جهت گیری كاهش وزن باشد.

بر خلاف شیوه سازه های پیش ساخته سبك و کانکس های سفارشی در سایر سیستم های پیش ساخته دیگر و کانکس های ویلایی و مسکونی، اتصال هایش بیشتر به صورت مفصلی و لولایی است و دارای وزن  سنگینی می باشند

کانکس های سفارشی و خانه های پیش ساخته سبک انعطاف پذیری در تولید و امكان حفظ جلوه های معماری اسلامی و ایرانی مسأله مهم دیگر در صنعت ساختمان و خانه های پیش ساخته سبک ، کانکس های سفارشی حفظ ملاك های فرهنگی و جلوه های معماری اسلامی و ایرانی در طراحی و نماسازی ساختمان هاست.(کانکس در البرز)

Rate this post