کانکس در هرمزگان

حتما نام کانکس را شنیده اید و با انواع آن آشنایی دارید. کانکس یک سازه پیش ساخته است که کاربری متفاوتی دارد. این سازه به دلیل مقاومت بالایی که دارد، در بسیاری از مشاغل و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. ما در مجموعه کانکس در هرمزگان به تولید انواع کانکس می پردازیم و خدمات خود را به علاقه مندان این حوزه ارائه می دهیم. در ادمه قصد داریم تا شما رابا انواع این سازه آشنا کنیم و ویژگی های هر یک را برای شما تشریح کنیم.

درباره کانکس در هرمزگان

کانکس در هرمزگان یک شرکت در زمینه تولید کانکس و کانتینر به شمار می رود. هرمزگان از جمله مناطقی است که یکی از صنایعی که به صورت کاملا تخصصی روی آن مانور می دهد، صنعت کانکس می باشد. این صنعت همواره مورد توجه صنعتگران و تاجران این منطقه بوده است. علاوه بر این منطقه، شرکت سعی دارد تا در سایر شهر های جنوبی نمایندگی های بیشتری بگیرد. تا بتواند خدمات بیشتری را به شهروندان ارائه دهد. در ادامه به مزایای کانکس در هرمزگان اشاره خواهیم کرد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

مزایای کانکس در هرمزگان و قابلیت های آن

سرعت بالا در اجرا مقاومت در برابر زلزله
قابلیت تولید سازه در اندازه های متفاوت طراحی مناسب
  • سرعت بالا در اجراسرعت بالا در اجرا

یکی از مهم ترین ویژگی های کانکس در هرمزگان که در جدول به آن اشاره شد، سرعت بالا در اجرا می باشد. تمام فرآیند و مراحل ساخت سازه، جمعا 35 روز تا 45 روز زمان می برد. البته این آمار با توجه به درخواست و تقاضای فرد خریدار متغیر است. ممکن است که خریدار یک کانکس آماده سفارش دهد. کانکس آماده در این صورت به جز صرف مدت زمان کوتاه برای تعبیه تجهیزات و امکانات، نیاز به صرف مدت زمان بیشتری نیست. اگر کانکس آماده نباشد، این امکان وجود دارد تا سازه توسط شرکت و مطابق با سفارش ها و نظرات خریدار ساخته شود.(کانکس در هرمزگان)

در این شرایط ممکن است مدت زمان بیشتری صرف ساخت کنکس شود. به این نکته توجه کنید که ساخت یک کانکس با امکانات متوسط، کمتر از ساخت یک سازه سنتی زمان بر است. ساخت سازه های سیمانی ممکن است با احتساب تمام مشکلات و مشقت ها، بین 15 تا 16 ماه زمان ببرد. به همین دلیل افراد به جای استفاده از سازه های دیگر، علاقه مند به استفاده از کانکس هستند.

  • مقاومت در برابر زلزله

یکی دیگر از مزایای کانکس که آن را از بقیه سازه ها متمایز می سازد. مقاومت این سازه در برابر زلزله به شمار می رود. حتما می دانید که اگر در هر نقطه ای از کشور، زلزله ای رخ بدهد. برای اسکان موقت افراد، از کانکس استفاده می شود. کانکس رستوران به همین دلیل می توان به این نکته استناد کرد که یکی از مقاوم ترین سازه ها در برابر حوادث این چنینی، بی شک کانکس است. این سازه علی رغم استفاده از مواد و مصالح مقاوم، به گونه ای ساخته شده. که در برابر حوادث ، ماندگاری خود را حفظ کرده و دچار تغییرات چندانی نمی شوند.(کانکس در هرمزگان)

  • قابلیت تولید سازه در اندازه های متفاوتقابلیت تولید سازه در اندازه های متفاوت

یکی دیگر از ویژگی های کانکس در هرمزگان، قابلیت تولید سازه در اندازه های متفاوتی است. این سازه در ابعاد و اندازه متفاوتی ساخته می شود. به همین دلیل افراد می توانند در صورت وجود محدودیت و موانعی که برای فراهم کردن یک محیط دارند، از کانکس هایی با اندازه کوچک و متوسط استفاده کنند تا بتوانند با صرف هزینه اندک، به یک فضای کافی دست پیدا کنند. کانکس در هرمزگان، سازه های خود را در اندازه 20 فوت یا 40 فوت تولید می کند. شما می توانید متناسب با نیاز و سلیقه ای که دارید، یک کانکس در اندازه مدنظر خود انتخاب و خریداری کنید.

  • طراحی مناسب

یکی از مهم ترین مزایای کانکس در هرمزگان، طراحی مناسب سازه است. این شرکت تمام سازه های خود را متناسب با قواعد و اصولی که ایده پردازان و مهندسان شرکت  به تولیدکنندگان ارائه می دهند، طراحی و آن ها را می سازد. طراحی هر کدام از کانکس ها می بایست با درنظر گرفتن قواعد و ظوابط مشخصی باشد. در غیر این صورت کانکس کارکرد خود را ازدست داده و دیگر نمی تواند مورد استفاده قرار بگیرد.(کانکس در هرمزگان)

Rate this post