کانکس در چهار محال بختیاری

این روز ها بازار کانکس در چهارمحال بختیاری رشد زیادی را به خود دیده است . این موضوع با شروع فصل تابستان و پاییز رشد بیشتری به خود می گیرد . دلیل این موضوع را می توان شناخت بیشتر مردم از این محصول و البته افزایش کارایی آنها دانست . در واقع کانکس ها می توانند طیف بسیار زیادی از وظایف را انجام دهند .

ابن محصولات می توانند برای سکونت،  انجام امور کارگاهی،  ایجاد رستوران ، انبار کردن وسایل و.. مناسب باشند . افزون بر این موارد قیمت تمام شده آنها نیز اندک بوده و می توانند چندین سال عمر مفید داشته باشند . مجموع این موارد باعث شده تا میزان محبوبیت کانکس در چهارمحال بختیاری به اوج خود برسد .

با این حال هنوز هم طیف زیادی از اهالی این استان شناخت خوبی از این محصولات ندارند. این مقاله دقیق همان چیزی است که می تواند به این عدم آگاهی پایان دهد . لذا اگر شما هم این اواخر به دنبال کانکس در چهار محال بختیاری بوده اید، حتی ما را تا انتهای این متن همراهی کنید. چراکه بدون شک سطح آگهی شما را افزایش می دهیم .

انواع کانکس در چهار محال بختیاری

در استان چهارمحال بختیاری، تقریبا تمام مدل های کانکس یافت می شود . لذا اگر به دنبال کانکس در چهار محال بختیاری باشید، انتخاب های زیادی را پیش روی خود دارید. البته بسیاری از افراد هنوز به خوبی با انواع مدل های این محصول آشنایی ندارند. اگر بخواهیم به طور کلی انواع  آن را برای شما ذکر کنیم، می توانیم ۱۱ دسته بندی زیر را بیان نماییم .

  • کانکس مسکونی
  • کانکس ویلایی
  • کانکس دوبلکس
  • کانکس رستوران
  • کانکس انباری
  • کانکس کارگاهی
  • کانکس باری
  • کانکس پلیس
  • کانکس نگهبانی
  • کانکس سرویس بهداشتی
  • کانکس اداری
  • کانتینر در ایلام

لازم به ذکر است که هر یک از این دسته بندی ها خود میتواند زیر دسته های بیشتری هم داشته باشد . اما در حالت کلی انواع کانکس در چهار محال بختیاری در این ۱۱ مورد جای می گیرند.

مزایای کانکسمزایای کانکس

مزایای کانکس ها را می توان مهمترین فاکتور در افزایش محبوبیت این محصولات دانست . در واقع آن چیزی که موجب افزایش فروش کانکس در چهار محال بختیاری شده است، همین مزیت ها بوده اند .

قیمت مناسب یکی از این مزیت ها می باشد . در حقیقت کانکس ها در مقایسه با یک بنای مشابه خود، دارای قیمتی به مراتب پایین تر هستند .

قابلیت جابه جایی دومین مزیت منحصر به فرد می باشد .  تقریبا تمام مدل های کانکس را می توان جابه جا نمود . به همين جهت در فصل های مختلفی از سال می توانید آن را به محل دیگری انتقال دهید .

مقاومت ساختاری عالی مزیت دیگری است که میزان فروش کانکس در چهارمحال بختیاری را افزایش داده است. این محصولات می توانند در برابر آسیب های فیزیکی و یا زنگ زدگی ناشی از رطوبت  مقاوم باشند . این موضوع با توجه به شرایط آب و هوایی استان بسیار حائز اهمیت می باشد .

بیشتر بخوانیم : خرید کانکس دو طبقه

معایب کانکس

کانکس ها نیز مانند سایر محصولات دارای نقطه ضعف مختص به خود هستند.  البته این نقاط ضعف به گونه ای نیست که بتواند میزان محبوبیت کانکس در چهارمحال بختیاری را کاهش دهد . اما در هر صورت چند نقطه ضعف هم در آنان دیده می شود . این موارد به شرح زیر می باشد .

محدودیت در ابعاد

در حقیقت نمی توان کانتینر هایی با ابعاد بیش از ۲۰۰ مترمربع را ساخت .

محدودیت در تعداد طبقاتمحدودیت در تعداد طبقات

به طور کلی می توان کانکس ها را در بیش از دو طبقه تولید نمود.

احتمال آسیب در حین جابجایی

در صورت جابه جا کردن و یا حمل و نقل غیر اصولی ، امکان آسیب دیدن کانکس ها افزایش می یابد .

استهلاک

کانکس ها نیز مانند سایر ساخته های بشر در معرض استهلاک قرار دارند. به همین جهت بعد از استفاده، با کاهش قیمت مواجه می شوند .

خرید کانکس در چهار محال بختیاری

با افزایش محبوبیت کانکس در چهارمحال بختیاری، تعداد زیادی از تولیدکننده ها در این استان فعال شده اند. بسیاری از این افراد تجربه و مهارت کافی ندارند . به همین جهت بیشتر تمرکز خود را بر روی قیمت های رقابتی گذاشته اند و کمتر بهایی به کیفیت می دهند.

گروه ویلا کانکس جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانکس در چهارمحال بختیاری می باشد . گروه ما نه تنها بالاترین سطح کیفیت را ارائه می کند، بلکه قیمت های مناسبی را هم به مشتریان عرضه می کند. لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانکس در چهار محال بختیاری هستید ، بهتر است هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

Rate this post