خرید کانتینر پیش ساخته

کانتیر پیش ساخته نیاز بسیاری از افراد را که در کوتاه ترین زمان برای تهیه کانتیر و سازه پیش ساخته دارند را بر ائرده می کند. خرید کانتینر پیش ساخته در ابعاد های استاندارد : سازه پیش ساخته 4 متری 6 متری 8 متری 10 متری و 12 متری وجود دارند .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

  مشخصات فنی کانتیر های پیش ساختهمشخصات فنی کانتیر های پیش ساخته

دیوار ها کف و همین طور سقف این سازه ها به صورت یک پارچه از پروفیل های قولادی سنگین 40 در 40 و 40 در 80 به صورت شبکه ای می باشند. (کانکس)

این سازه از هوک های قوی به همراه استیفر های تقویت شده بر روی ستون ها ی اصلی. میلگرد با شماره 22 نصب شده که جهت بارگیری و جا به جایی سازه پیش ساخته اماده باشد.

شاسی کشی مقاوم به صورت موازی با پل های عرضی از تیر اهن ای پی ای استاندار. در سایز های 14 16 18 و 20 متناسب با ابغاد کانتیر شما می باشد.تمامی اتصالات سازه توسط اکلترود در نقاط مختلف جوش کاری شده است. اما در نوع حرفه ای همراه با اجرای کوتینگ زینکرومات به ضخامت 40 میکرون هستند.

در زیر این سازه های پیش ساخته قیر پاشی هایی در دو مرحله  استفاده شده است. و مانع ورود حشرات موذی و همین طور رطوبت به داخل سازه می شود. (کانتینر معدن)

نمای خارجی کانتینر های پیش ساخته

نمای خارجی سازه از ورقه های گالوانیزه پوشیده شده است . این ورقه های گالوانیزه سخت فرم دار می باشند و رنگ ان ها کوره ای الکترو استاتیک می باشد. ضخامت این ورقه های گالوانیزه نیم میلی متر می باشد. و نمای سقف سازه هم از ورقه گالوانیزه ساده به ضخامت نیم میلی متری همراه ایزوگام مربوطه هستند.

عایق دیوار و سقف سازه از شیت های پلی استایرن فشرده می باشند. که در برابر سرما و گرما و حنی سرو صدا مقاوم است .ضخامت این عایق بندی ها 40 میلی لیتر است .

ورقه های بدنه و سقف سازه پیش ساخته به وسیله پرچ های المینیومی و یا فولادی سر پهن که فاصله های کمی دارند نصب می شود. کفی داخلی سازه اماده از تخته های استاندارد 16 میل ام دی افی هستند. و یا میتوان از تخته های  فابریک همراهخ با ضخامت های 12 یا 16 میلی متر مقاوم در برابر لرزش و صدا می باشد .این تخته ها قابلیت شست و شویی هم دارند.

درب و پنجره های سازه ترکیبی از پروفیل های المینیوم رنگی الکترو استاتیک انودایز شده مشبک. با مرغوب ترین یراق الات و شیشه ای رفلکسی و رنگی یا ساده همراه با توری های بیرونی.جهت جلوگیری از ورود هر گونه حشرات و فاقد درز جهت ورود گرد و غبار اب بندی شده باچسب های سیلیکونی می باشد.

بیشتر بخوانیم : کانتینر آماده

امکانات داخلی کانتینر پیش ساختهامکانات داخلی کانتینر پیش ساخته

نصب کلید و پریز های برق از نوع درجه یک ایرانی همراه با  فیوز مینیاتوری حرارتی نوع صادراتی و ورودی برق توسط کانکتور ۳۲ آمپر سوکتی در بدنه ی بیرونی کانکس آماده می باشد.

طراحی کردن اشپزخانه های اوپن یا بسته همراه با کابینت هایی از جنس ام دی اف و یا فلزی با طرح های ام دی افی ساخته می شوند.این کابینت ها هم به صورت دیواری و هم به صورت زمینی  نصب می شوند .این اشپز خانه ها دارای سینک های ظرف شویی همراه ابچکان های فلزی و اجاق گاز های رو میزی و هود ساخته می شوند.

سرویس بهداشتی های این سازه های پیش ساخته به طور کامل با تمامی امکانات. از جمله : توالت فرنگی  و توالت ایرانی  ایینه مخزن مایع دست شویی شیر الات های مرغوب و با دوام .و همین طور حمام و توات های جدا و یا به صورت تکی می باشند.

کف سرویس بهداشتی این سازه های پیش ساخته توسط فایبر گلاس یک پارچه و یا ورقه های المینیومی اجدار همراه با ضخامت 7 میلی متری و یا 2 میلی متری .که این ضخامت ها هم به در خواست خود مشتری بستگی دارد. این سرویس بهداشتی ها دارا ی لوله  و اتصالات پلی اتیلن مرغوب به صورت رو کار شده  طراحی شده است.

تمامی شرکت ها ی ساختمانی و پیمان کاری  پروژه ها  ساز مان های راه سازی و دولتی  مراکز های بهداشتی. و نیرو های انتظامی  می توانند در صورتی که احتیاج فوری داشتند. از این کانتینر های پیش ساخته استفاده کنند .

Buy prefabricated containers

Rate this post