کانتینر در تهران

انواع مختلف کانتینر در تهران جهت انتقال و جابجایی انواع و اقسام کالاها در سیستم حمل و نقل مورد استفاده قرار می ‌گیرد. همچنین این محصولات را می ‌توان به منظور نگهداری از انواع وسایل و لوازم به کار گرفت. در صورتی که شما نیز نیازمند استفاده از کانتینر هستید به واسطه تماس با مرکز عرضه کانتینر می توانید درخواست خود را مطرح کنید. لازم به ذکر است انواع کانتینر موجود در بازار را می توان بسته به نوع نیاز جهت خرید یا اجاره سفارش داد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

دسته بندی انواع کانتینر در تهران بر اساس ابعاد

ابعاد انواع کانتینر موجود در بازار را بر حسب فوت می توان مشخص نمود. کانتینرهایی که در بازار به چشم می‌ خورند اندازه‌ های مختلفی دارند نظیر کانتینر ۱۰ فوت، کانتینر ۲۰ فوت و کانتینر ۳۰ فوت. کانکس گفتنی است در بین محصولات گوناگونی که در بازار عرضه کانتینر قابل مشاهده است استفاده از کانتینرهای ۲۰ فوت و ۴۰ فوت رواج بیشتری دارد. در این فرصت می‌ توان با برخی از انواع مختلف کانتینر آشنایی پیدا کرد.

  • کانتینر ۱۰ فوت

کانتینرهای ۱۰ فوت در بازار فروش کانتینر به کانتینرهای سه متری شهرت دارند. این نوع از کانتینرها انتخاب خوبی جهت انبار کالا به حساب می ‌آیند.

  • کانتینر ۲۰ فوتکانتینر ۲۰ فوت

کانتینرهای ۲۰ فوت نوع دیگری از محصولات موجود در بازار کانتینر در تهران هستند. که در پاسخ به نیاز متقاضیان عرضه می ‌شوند. این محصولات جهت انبار انواع گوناگون کالا و جا به جایی آنها مورد استفاده قرار می گیرند.

  • کانتینر ۴۰ فوت

کانتینرهای۴۰ فوت از محبوبیت زیادی در بازار برخوردارند. علت محبوبیت آنها این است که فضای بیشتری را به منظور حمل و نقل انواع کالا برای مشتریان فراهم می کنند.

دسته بندی انواع کانتینر در تهران بر اساس کاربری

در صورتی که قصد استفاده از کانتینر را دارید خوب است انواع مختلف این محصول را از نظر کاربری بشناسید. محصولاتی که در بازار کانتینر در تهران در دسترس مشتریان و خریداران قرار می ‌گیرند به لحاظ کاربری دارای انواع گوناگونی نظیر کانتینر یخچالی، کانتینر روباز، کانتینر حرارتی، کانتینر مخزن دار، کانتینر کالای خشک و… هستند. کانتینر بزرگ جهت آشنایی علاقه مندان با دسته بندی انواع کانتینر از نظر نوع کاربری به معرفی برخی از این محصولات می‌ پردازیم.

 کانتینر یخچالیکانتینر یخچالی

کانتینرهای یخچالی این مزیت را دارند که دارای سیستم های خنک کننده هستند. به همین دلیل این کانتینرها به منظور حمل مواد غذایی مختلف و آن دسته از محصولاتی که فسادپذیر هستند بسیار مناسب می باشند.

کانتینر روباز

این نوع از کانتینرها همان گونه که از نامشان مشخص است به صورت روباز و فاقد سقف تولید می ‌شوند. کانتینرهای روباز جهت حمل کالاها و محصولات خشکی نظیر شن و ماسه مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

کانتینر کالای خشک

کانتینرهای کالای خشک که پرکاربردترین محصولات موجود در بازار کانتینر به شمار می‌ روند دارای ابعاد ۲۰ فوت و ۴۰ فوت هستند.

کانتینر عایق بندی شدهکانتینر عایق بندی شده

این محصول نوع دیگری از کانتینرهای عرضه شده توسط مرکز فروش کانتینر است که به منظور حمل گوشتهای منجمد، محصولات دارویی و… کاربرد دارد.

بیشتر بخوانیم : کانتینر دو طبقه

اجاره و خرید انواع کانتینر در تهران

زمانی که برای آشنایی با انواع کانتینر به مرکز عرضه کانتینر مراجعه می‌ کنیم. با محصولات گوناگونی مواجه می ‌شویم که هر یک از آنها با توجه به خصوصیاتی که دارد تامین کننده نیازهای مختلف مشتریان است. از جمله محصولاتی که توسط مرکز عرضه کننده کانتینر به متقاضیان ارائه می ‌شود. می بایست به مواردی نظیر کانتینر یخچال دار، کانتینر کشاورزی، کانتینر پزشکی، کانتینر بغل بازشو و… اشاره کرد.

در رابطه با انواع کانتینر موجود در بازار خوب است بدانید جنس اغلب این محصولات از آهن است. همچنین برخی از انواع کانتینرها از فایبرگلاس تهیه می ‌شوند. این محصولات دارای مقاومت خوبی بوده و به لحاظ وزنی بسیار سبک هستند. نوع دیگری از کانتینرها هم در بازار قابل مشاهده اند که که برای تولید آنها از آلومینیوم استفاده می‌ شود.

متقاضیان برای سفارش انواع کانتینر این فرصت را در اختیار دارند که ابتدا با محصولات موجود در بازار کانتینر آشنایی پیدا کرده. و سپس متناسب با نیاز خود اقدام به سفارش این محصول کنند. اجاره و خرید انواع گوناگون کانتینر مطابق با شرایط مشتریان برای آنها امکان پذیر بوده و به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیازهایشان خواهد بود. به طور مثال متقاضیان بر حسب نیاز خود می توانند انواع کانتینر ۲۰ فوت را به صورت روزانه، هفتگی و… اجاره کنند.

Rate this post