کانکس در کردستان

در این مقاله قصد داریم تا مجموعه ویلاکانکس را که یکی از مهم ترین تولید کنندگان انواع کانکس و کانتینر در سطح کشور محسوب می شود به شما معرفی کرده و شما را با  یکی از بهترین نمایندگی های آن در جنوب کشور آشنا کنیم. کانکس کردستان یکی از مهم ترین نمایندگی های کانکس در جنوب کشور محسوب می شود که کمتر نمایندگی هایی قابلیت های آن را دارند. در ادامه می خواهیم ضمن معرفی انواع کانکس، ویژگی های کانکس کردستان را به شما معرفی کنیم.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانکس در کردستان

شاید به اشتباه تصور کنید که از کانکس تنها در مواقع سیل و زلزله استفاده می شود. این تصور باطل است. از کانکس استفاده های بسیار زیادی می شود. می توان گفت که این سازه تقریبا در تمام امور شغلی ورود کرده است. در بسیاری از مشاغل به ویژه مشاغل حرفه ای صنعتی و تجاری از کانکس استفاده می شود. در جدول زیر به انواع این سازه  اشاره می کنیم.

کانکس مسکونی کانکس انباری
کانکس سرویس بهداشتی کانکس فروشگاهی
  • کانکس مسکونیکانکس مسکونی

یکی از مهم ترین کانکس ها در مجموعه ویلا کانکس و کانکس کردستان، کانکس مسکونی می باشد. به طور کل این سازه ها از بقیه سازه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. کانکس مسکونی قابلیت سکونت دارد. شما می توانید با تکیه بر این مزایا از این کانکس به عنوان محل سکونت خود استفاده کنید. کانکس کردستان قابلیت های زیادی دارد. شما می توانید از این شرکت، یک کانتینر دوطبقه یا چند طبقه خریداری کنید.

امکانات کانکس مسکونی

کانکس مسکونی امکانات متفاوتی دارد. این سازه به امکانات متنوعی از قبیل سیستم برق روشنایی، آبرسانی، سیستم های تهویه هوا و خنک کننده و…. دارد. ضمن این که این امکانات با یکدیگر متفاوت هستند. امکانات کانکس مسکونی شامل کمد دیواری، کابینت ام دی اف، کفپوش ضد آب و … می باشد.

بیشتر بخوانید: خرید کانکس معدن

  • کانکس انباریکانکس انباری

کانکس انباری یکی از سازه هایی است که معولا برای نگهداری از وسایل شخصی خریداری می شود. اگر فضای کافی برای نگهداری از وسابل خود ندارید، می توانید از کانکس انباری استفاده کنید.

کانکس انباری به کانکس هایی گفته می شود که معمولا در حیاط یا پارکینگ خانه ها قرار می گیرد. طول آن تقریبا دو متر و عرض آن یک متر است. البته شما می توانید با توجه به نیار خود، ابعاد کانکس را تغییر داده و کانکسی را با ابعاد متفاوت سفارش دهید. شما می توانید کانکس آماده خریداری کرده یا یک کانکس سفارشی خریداری کنید.(کانکس در کردستان)

  • کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی به کانکسی گفته می شود که معمولا توسط کارخانه ها و شرکت ها برای انجام پروژه های مختلف عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است که در کارخانه های بزرگ به دلیل عدم دسترسی به تعداد سرویس های کافی، از کانکس سرویس بهداشتی استفاده شود. کانکس سرویس بهداشتی به صورت تک چشمه و چند چشمه می باشد. شما می توانید تعداد چشمه ها را انتخاب کنید.

معمولا در پروژه های عمرانی از کانتینر سرویس بهداشتی چند چشمه استفاده می شود. کانکس کردستان به انتخاب مشتریان خود احترام زیادی می گذارد. شما می توانید با توجه به علاقه مندی و سلیقه خود از کانکس های راهرودارو بدون راهرو استفاده کنید. کانکس راهرودار به این صورت می باشد که علاوه بر سرویس، ممکن است که به روشویی، مخزن تخلیه آب، آیینه و … دسترسی داشته باشد. کانکس بدون راهرو به این امکانات دسترسی ندارد.

  • کانکس فروشگاهیکانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی از جمله سازه هایی است که قابیلت فروش دارد. شما می توانید از این سازه برای فروش محصولات و معرفی کسب و کار خود به دیگران استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده ازخدمات کانکس کردستان  و با انتخاب کانکس فروشگاهی، از هزینه های خود به شدت بکاهید.(کانکس در کردستان)

Rate this post