خرید کانتینر سرویس بهداشتی

خرید کانتینر سرویس بهداشتی اهمیت بهداشت عمومی،دقت در حفظ سلامت جامعه از شاخص های رفاه و پیشرفت هر مجموعه شهری محسوب می شود.نیاز به این موضوع یکی از نیازهای روزمره فیزیولوژیک بدن انسان است. و امکان حذف یا به تاخیر انداختن آن وجود ندارد.

کانتینر سرویس بهداشتی یکی از پر کاربرد ترین انواع کانتینرها می باشد. که با توجه به اهمیت بالای بهداشت در جامعه واجب می باشد که در اماکنی که امکان ساخت سرویس بهداشتی وجود ندارد استفاده شود.

کانتینر های سرویس بهداشتی را حتما در سطح شهر و در مکان های عمومی بسیار دیده اید. کانکس به علت نصب آسان و همینطور قابلیت جا به جایی،مورد توجه شهرداری ها و کارفرمایان قرار گرفته است.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانتینر سرویس بهداشتی

انواع کانتینر سرویس بهداشتی

انواع کانتینر سرویس بهداشتی

  1. سرویس بهداشتی پرتابل

  2. سرویس بهداشتی تک چشمه

  3. سرویس بهداشتی چند چشمه

  4. سرویس بهداشتی و حمام

کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه

این سازه در اصل یک کانتینر کوچک می باشد. که دارای یک چشمه توالت یا حمام و یا گاهی کانتینر سرویس بهداشتی مشترک یعنی دارای حمام و توالت می باشد. که در این حالت باید کمی ابعاد آن بزرگتر در نظر گرفته شود.

کانتینر سرویس بهداشتی کارگاهی

این مدل از سرویس بهداشتی گاهی فقط به عنوان توالت و گاهی به صورت مشترک با حمام و یا حمام خالی تولید می شود.محل استفاده آنها بیشتر در پروژه های ساختمانی بوده و دارای دو نوع سبک و سنگین است.

مشخصات کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه سبک

شاسی از پروفیل های آهنی در ابعاد 8*8 سانتیمتر و اسکلت پروفیل های آهنی در ابعاد 4*4 سانتیمتر،پوشش خارجی بدنه از ورق گالوانیزه با رنگ استاتیک به ضخامت 30% میلیمتر،عایق جداره ها از نوع پلی استایرن به ضخامت 4 سانتیمتر،پوشش داخلی دیوارپوش پی وی سی سفید،کف از نوع فایبر سرامیک.دارای سیستم برق کشی به صورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری به همراه کلید و پریز های مورد نیاز،دارای لوله کشی به صورت روکار با لوله های پلیمری،شیرآلات اهرمی درجه یک،روشویی و آینه به همراه مخزن مایع دستشویی.فن تهویه هوا و سرویس از نوع ایرانی با فلاش تانک.

بیشتر بخوانیم : کانکس سرویس بهداشتی

مشخصات کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه سنگین

مشخصات کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه سنگین

مشخصات کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه سنگین

شاسی از پروفیل های آهنی در ابعاد 8*8 سانتیمتر اسکلت از پروفیل های آهنی در ابعاد 4*4 سانتیمتر سنگین به ضخامت 2 ملیمتر،پوشش خارجی از ورق گالوانیزه با رنگ استاتیک به ضخامت 50% میلیمتر،عایق جداره ها از نوع پلی استایرن به ضخامت 4 سانتیمتر،پوشش داخلی دیوار پوش پی وی سی روکش دار.کف از نوع فایبر سرامیک،دارای سیستم برق کشی به صورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری به همراه کلید و پریزهای مورد نیاز،دارای لوله کشی به صورت روکار با لوله های پلیمری،شیرآلات اهرمی درجه یک،روشویی و آینه به همراه مخزن مایع دستشویی.فن تهویه هوا و سرویس از نوع ایرانی با فلاش تانک

کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه برای باغ

در بسیاری از موارد یک کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه برای مستقر نمودن در خارج ویلا و درون باغ به خصوص باغ های بزرگ مناسب می باشد. که برای این منظور معمولا از نوع های طرح دار که ظاهری کلبه ای شکل دارند استفاده می کنند.این محصول بخصوص در شهرهای شمالی برای شستن ماسه های ساحلی قبل از ورود به داخل ویلا استفاده می شود.

مشخصات فنی کانتینر سرویس بهداشتی

در مورد مشخصات فنی و امکانات کانتینر سرویس بهداشتی نیز باید به این نکات توجه کرد. کف آن از نوع سرامیک بوده که با ملات بر روی سازه فایبر گلاسی آب بند نصب گردیده است.اسکلت و شاسی از نوع آهنی می باشند.دیوار پوش بدنه داخلی از نوع پی وی سی قابل شستشو و بدنه خارجی مطابق تمامی کانکس ها از تنوع مصالح. برخوردار و طبق انتخاب خریدار استفاده می شوند.تمامی سازه ها با لوله کشی ، برق کشی ، نصب شیرآلات اهرمی درجه یک ، روشویی ، آینه و جای مایع دستشویی ساخته می شوند.سرویس توالت نیز هم از نوع ایرانی و هم از نوع فرنگی می توان در نظر گرفت که طبق انتخاب خریدار نصب می گردند.همچنین هر چشمه دارای فن تهویه هوای مجزا بوده. که هوای داخل را به بیرون و هوای بیرون را به داخل هدایت می کند تا تهویه مطبوع صورت پذیرد.

Rate this post