کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی یکی از محصولات کانکس است که از انواع مختلفی برخوردار است .که در ادامه مطلب به بررسی  انها و ویژگی های مختلف این محصول خواهیم پرداخت .

کانکس سرویس بهداشتی یا توالت سیار یکی از مورد نیاز ترین کانکس هاست که در اماکن عمومی کارگاه ها کارخانه ها سازمانهاو ادارات مورد استفاده قرار میگیرند.

 کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس تک چشمه دارای  یک چشمه توالت یا حمام و یا دارای حمام و توالت مشترک میباشد . در ادامه با برخی از کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه آشنا میشویم .کانکس سرویس کارگاهی  یکی از انواع کانکس های تک چشمه است که در این نوع توالت یا حمام و یا به صورت مشترک تولید میشود که این کانکس بیشتر در پروزهای ساختمانی استفاده میشود و دارای دو نوع سبک و سنگین است .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه سبک

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه سبک شاسی از پروفیل های آهنی در ابعاد 8*8 سانتی متر است. اسکلت این کانکس از پروفیل های آهنی با ابعاد 4*4سانتی متری است .پوشش بدنه خارجی این محصول از ورقه  گالوانیزه با رنگ استاتیک و دارای ضخامت 30 درصد میلی متری است . عایق جداره های این کانکس از نوع  پلی استارین و همراه با ضخامت 4 سانتی متری است .

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه سبک دارای پوشش داخلی وی پی سی سفید رنگ است . کف این محصول از نوع فایبر سرامیکه و دارای سیستم برق کشی و لولی کشی است .در این کانکس شیر آلات و روشویی همراه با مخزن مایع دستشویی  و فن موجود است .

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه سنگینکانکس سرویس بهداشتی تک چشمه سنگین

کانکس تک چشمه سنگین  شاسی از پروفیل های اهنی در ابعاد 8*8 سانتی متر است .اسکلت آن از پروفیل های آهنی در ابعاد 4*4سانتی متر سنگین است که ضخامت آن 2 میلی متر .پوشش خارجی بدنه این کانکس از ورقه گالوانیزه با رنگ استاتیک که ضخامتش 50 درصد میلی متر است.

 کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه سنگین دارای عایق جداره از نوع پلی استایرن است که ضخامت آن 4 سانتی  متر است .پوشش داخلی این دیوارپوش پی وی سی روکش داره است و کف این کانکس از نوع فایبر سرامیک است .

کانکس تک چشمه سنگین دارای سیستم برق کشی است که  بصورت رو کار با داکت و فیوز مینیاتوری است که دارای کلید و پریز است .این کانس دارای لوله کشی است ک به صورت رو کار با لوله پلیمری پوشیده شده و دارای شیرآلات اهرمی است . در این کانکس روشویی  آینه  مخزن مایع سرویس بهداشتی و فن تهویه هوا است . (کانکس اداری)

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه برای باغ

در اکثر موارد کانکس های سرویس بهداشتی برای مستقر کردن در بیرون از ویلا و داخل باغ ها مخصوصا باغ های بزرگ مناسب است بدین خاطر از انواع طرح دار که مانند کلبه شکل اند استفاده میشود از این محصول برای شهرهای شمالی در لب ساحل  برای شستن شن و ماسه کاربرد دارد.

مشخصات کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه برای باغ

کانکس تک چشمه برای باغ شاسی از پروفیل های اهنی در ابعاد 8*8سانتی متری است . اسکلت آن در ابعاد4*4سانتی متری سنگین همراه با ضخامت 2 میلی متر است.بدنه خارجی آن پوشیده شده از ورق  گالوانیزه با رنگ استاتیک طرح سایدینگ و سقف آن  از طرح سفال پوشیده شده است.

کانکس تک چشمه برای باغ عایق جداره از نوع پلی استایرن همراه با ضخامت 4 سانتی متری است .پوشش داخلی این کانکس دیوار پوش  پی وی سی روکش دار است .و کف این کانکس از نوع فایبر سرامیکه.این کانکس دارای برق کشی به صورت رو کار با داکت و فیوز مینیاتوری همراه با کلید برق است.(کانکس فروشگاهی)

کانکس تک چشمه برای باغ دارای اینه روشویی مخزن مایع و فن تهیه هوا است و از نوع ایرانی با فلاشتانگ است .

کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانکانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پنل

کانکس ساندویچ پانل یکی از بهترین تولید کانکس پیچ و مهره ای می باشد .

کانکس ساندویچ پانل از جمله کانکس هایی است که معمولا برای کاربری صنعتی است و کانکسی با دوام است.دیواره ها و سقف این کانکس از جنس ساندویچ پانل است که دارای ضخامت 4 سانتی متر و در دو نوع راهرو دار و بدون راهرو دار موجود است.در این کانکس حمام توالت ایرانی و توالت فرهنگی موجود است .

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل از پروفیل اهنی به ابعاد 8*8سانتی متر است. اسکلت این کانکس از پروفیل های آهنی به ابعاد 4*4 سانتی متر است.پوشش خارجی بدنه و سقف این کانکس از نوع ساندویچ پانل همراه با ضخامت 4 سانتی متر با عایق پلی اورتان به صورت تزریق است .

کانکس ساندویچ پانل دارای پوشش داخلی دیوار پوش پی وی سی سفید رنگ است .کف این کانکس از فایبر سرامیک پوشیده شده و دارای برق کشی و لوله کشی است.این کانکس دارای شیر الات اهرمی و آیینه و روشویی همراه با مخزن مایع  و فن تهویه هوا است.

بیشتر بخوانیم : کانکس کوچک

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

کانکس چند چشمه از دسته کانکس ها دو چشمه چهار چشمه تا ده الی دوازده چشمه است.در این کانکس در دو نوع راهرو دار و بدون راهرو دار موجود است .

کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار

این نوع کانکس از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی راهروی ورودی است که بعد از ورود به داخل کانکس با این قسمت مواجه میشود که در آن رو شویی و مایع و اینه موجود است که در سرویس ها به این بخش باز میشود .این کانکس ها

کانکس سرویس بهداشتی سیار

دارای تعدادی از سرویس بهداشتی های مختلفی از یک چشمه تا دوازده چشمه سرویس میباشد .

کانکس توالت سیار

کانکس توالت سیار دارای دو محور چرخدار است که باهم با فضای تفکیک شده توان خدمات رسانی به مردم را دارد .اصلی ترین تفاوت این کانکس با سایر کانکس ها این است که دارای مخزن اب و مخزن تخلیه فاضلاب میباشد.کانکس توالت سیار را به وسیله مالبند و یک خودروی کشنده به را حتی میتوان تغییر مکان داد و از جایی به جای دیگر برد.

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی دارای کفی از نوع سرامیک است .اسکلت و شاسی این کانکس از نوع آهنی میباشد .دیواره

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی

پوشش بدنه داخلی این کانکس از نوع پی وی سی و قابل شستشو است و بدنه خارجی مانند تمامی کانکس ها دارای تنوع مصالح است .تمامی سازه ها با لوله کشی .برق کشی .نصب شیر الات اهرمی.روشویی آینه و دارای مخزن مایع می باشد . (کانکس رستوران)

کانکس هم از نظر ایرانی و هم از نظر فرهنگی برخوردار است.همچنین  هر چشمه دارای فن تهویه هوا مجزا بوده که هوای داخل سرویس بهداشتی را به بیرون هدایت میکند .

جمع بندی نهایی

همه ما امروزه انواع این سازه ها را در اکثر نقاط این شهر دیده ایم. این سازه ها در ابعاد مختلف و مدل های گوناگون ساخته می شوند. باید توجه داشته باشید در هر منطقه ای که نیاز به سرویس بهداشتی داشتید می توانید از این سازه ها استفاده کنید.

استفاده ازاین نوع سازه های سرویس بهداشتی بسیار مقرون به صرفه است. اگر دارای یک باغ یا باغچه هستید می توانید به راحتی از این سازه ها به عنوان سرویس بهداشتی استفاده کنید.

خرید کانکس سرویس بهداشتی

خرید کانکس سرویس بهداشتی از جمله محصولاتی است که در بازار خرید و فروش کانکس های پیش ساخته به  چشم می خورد. این محصول در بازار با نام های دیگری همچون دستشویی سیار، کانتین سرویس بهداشتی و… قابل شناسایی است. کانتینر مدل های متنوعی از این سازه ها در بازار کانکس سرویس بهداشتی عرضه می شود که مشتریان به واسطه آشنایی با آنها و کسب اطلاع از جدیدترین قیمت کانکس سرویس بهداشتی می توانند برای سفارش محصول اقدام کنند.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانکس سرویس بهداشتی

زمانی که به مرکز خرید کانکس سرویس بهداشتی مراجعه می ‌کنیم با انواع گوناگونی از کانکس های پیش ساخته سرویس بهداشتی رو به رو می ‌شویم. این محصولات دارای خصوصیات مختلفی بوده و در تولید آنها سعی می شود امکاناتی مناسب برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شود تا به خوبی تامین کننده نیاز خریداران باشد. برخی از انواع کانکس سرویس بهداشتی موجود در بازار عبارتند از:

  • کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

در این نوع از کانکس ‌های سرویس بهداشتی تقریبا در همه موارد راهرویی وجود نداشته. و هنگامی که درب ورودی کانکس را باز می کنیم با محیط بیرون مواجه می شویم. لازم به ذکر است در کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه روشویی در کابین قرار دارد.

  • کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه

    کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه

    کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه

کانکس های سرویس بهداشتی دو چشمه در اغلب اوقات مثل کانکس های تک چشمه دارای راهرو نبوده و درب ورودی این کانکس ها نیز به محیط بیرون باز می گردد. با این حال در صورت تمایل مشتری به وجود راهرو در کانکس های دو چشمه می توان آنها را به صورت راهرودار تولید و به بازار خرید کانکس سرویس بهداشتی عرضه نمود.

  • کانکس سرویس بهداشتی سه چشمه

کانکس های پیش ساخته سرویس بهداشتی سه چشمه یا چند چشمه از این مزیت برخوردارند. که دارای راهرو بوده و قابلیت نصب روشویی در راهروی آنها وجود دارد. در این محصولات هواکش ها به صورت جداگانه در هر یک از چشمه ها نصب می ‌شوند.

کانکس های سرویس بهداشتی چه ویژگی هایی دارند؟

محصولاتی که توسط مراکز فروش کانکس سرویس بهداشتی به بازار عرضه می شوند. یک سری ویژگی هایی دارند که بهره گیری از آنها می ‌تواند نیاز خریداران را به نحوی مطلوب پاسخگو باشد. کانتینر سرویس بهداشتی در این فرصت به چند مورد از ویژگی های محصولات عرضه شده در بازار خرید کانکس سرویس بهداشتی اشاره می ‌شود.

نصب و راه اندازی سریع:

از آنجایی که مدل ‌های مختلف کانکس سرویس بهداشتی در کارگاه ها و کارخانه ها در قالب قطعات پیش ساخته تولید می شوند. نصب و راه اندازی آنها را می ‌توان با سرعت بالایی انجام داد.

قابلیت جا به جایی:

آن دسته از کانکس های سرویس بهداشتی که به صورت سیار تولید می ‌شوند. از این قابلیت خوب برخوردارند که طبق نظر خریدار به مکان ‌های مختلف منتقل شده و مورد استفاده قرار گیرند.

ابعاد متنوع:

مراکز تولیدکننده کانکس سرویس بهداشتی برای این که نیازهای خریداران این محصول را به بهترین شکل ممکن تامین نمایند. اقدام به ساخت انواع کانکس پیش ساخته سرویس بهداشتی در ابعاد مختلف می کنند. از همین رو مشتریان بسته به نوع نیاز خود می ‌توانند انواع کانکس سرویس بهداشتی را در ابعاد مورد نظر خود سفارش دهند.

مقاومت بالا در برابر رطوبت:

کانکس های پیش ساخته سرویس بهداشتی در تماس مداوم با آب هستند. به همین جهت در تولید این محصولات به گونه ‌ای عمل می شود که مقاومت زیادی در برابر نفوذ آب داشته باشند.

سفارش انواع کانکس سرویس بهداشتی

سفارش انواع کانکس سرویس بهداشتی

سفارش انواع کانکس سرویس بهداشتی

در حال حاضر انواع مختلفی از کانکس سرویس بهداشتی به صورت تک چشمه یا چند چشمه و در ابعاد و اندازه های گوناگون به متقاضیان خرید کانکس سرویس بهداشتی عرضه می شود. این محصولات مانند سایر سازه های پیش ساخته ای که در بازار به فروش می رسد. به دو شکل ثابت و سیار تولید می ‌شوند.

کانکس های سرویس بهداشتی با توجه به نیاز مشتریان در مکان ‌های مختلفی نصب و راه اندازی می شوند. این سازه ها را می توان در محیط هایی همچون پارک ها، باغ ها، کنار جاده ها، فضاهای ورزشی، مکان های مذهبی و… نصب کرده و مورد بهره ‌برداری قرار داد.

در صورتی که شما نیز نیازمند خرید کانکس سرویس بهداشتی و استفاده از آن در مکان مورد نظر خود هستید. به واسطه آشنایی کافی با انواع کانکس پیش ساخته سرویس بهداشتی.می توانید جهت سفارش محصول تصمیم گیری کنید. بررسی مشخصات انواع کانکس های پیش ساخته ای که توسط مرکز خرید کانکس سرویس بهداشتی به فروش می رسد. آگاهی شما را در رابطه با این محصولات افزایش می دهد.

Buy a bathroom canex

Rate this post